Hallo,ik heb gehoord dat je op dit forum enige informatie kunt vragen voor een aanschaf van een pc. Zodoende dit topic. Informatie over mijn doel:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik wil met dit nieuwe systeem graag enige games zoals Far Cry4 , Rust, BF4, COD gaan doen. Echter spendeer ik meer tijd aan het bewerken van videos, componeren van muziek en het coderen van websites. Dus een beetje snel soepel systeem is fijn. Wil de cpu gaan overclocken daarom liquid cooling kit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb in gedachte om rond de €1200 á €1300 uit te gaan geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al componenten uitgezocht die ik denk goed zijn om te gebruiken. ls het kan wil ik graag wat tips hierover.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten die nodig zijn voor een pc. Geen monitoren of accessoires zijn nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel bevalt mij zeer als je kijkt naar processors. Ik was ook eers van plan om een I7 4e gen aan te schaffen maar vanwege de prijs toch voor een MB gekozen die de AMD processor ondersteund.
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven en wat tips kan ontvangen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma\'s wil je gebruiken)?
Ik wil met dit nieuwe systeem graag enige games zoals Far Cry4 , Rust, BF4, COD gaan doen. Echter spendeer ik meer tijd aan het bewerken van videos, componeren van muziek en het coderen van websites. Dus een beetje snel soepel systeem is fijn. Wil de cpu gaan overclocken daarom liquid cooling kit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb in gedachte om rond de €1200 á €1300 uit te gaan geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al componenten uitgezocht die ik denk goed zijn om te gebruiken. ls het kan wil ik graag wat tips hierover.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-8350 Black Edition | € 156,95 | € 156,95 |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 350,95 | € 350,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Corsair Graphite 760T Arctic White | € 173,60 | € 173,60 |
| 1 | Corsair Hydro H100i | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair Vengeance Pro CMY16GX3M2A2400C11R | € 162,95 | € 162,95 |
| 1 | Corsair HX750i | € 142,95 | € 142,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 79,90 | € 79,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.315,15 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten die nodig zijn voor een pc. Geen monitoren of accessoires zijn nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel bevalt mij zeer als je kijkt naar processors. Ik was ook eers van plan om een I7 4e gen aan te schaffen maar vanwege de prijs toch voor een MB gekozen die de AMD processor ondersteund.
Ik hoop dat ik hiermee genoeg informatie heb gegeven en wat tips kan ontvangen.