Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16-05-2024
Ik heb sinds de aanschaf van mijn LG Oled een zichtbare groen lijn door mijn beeld lopen. Deze is het meest zichtbaar tijdens heldere scenes waar veel blauw in voorkomt en lichte scenes met veel grijstinten.

Ik heb mijn probleem bij LG neergelegd en ze koppelen terug dat dit binnen de specificaties valt....

Ik heb ze vriendelijk verteld dat tijdens en na mijn aankoop ik nergens in de handleiding dan wel in een ander document dit heb kunnen lezen. Ik ga uiteraard net akkoord hiermee, LG stelde voor om het probleem te filmen want uit de foto's was het niet duidelijk genoeg.

Ik heb een foto van een blauwe achtergrond waar het duidelijk zichtbaar is waar de lijn zit, de andere afbeeldingen zijn van echte content.

https://flic.kr/p/qzpqbg

https://flic.kr/p/qRKzoJ

https://flic.kr/p/qRQ1re

https://flic.kr/p/qRQ1re

Is er iemand die ook dit probleem heeft, of weet of LG dit zomaar kan maken?

[ Voor 3% gewijzigd door WilbertvdBroek op 19-01-2015 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23-09 20:24
indien LG niet lekker mee werkt direct terug naar de winkel. Je hebt een aantal dagen dat je het toestel zonder reden terug kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Tja die tijd is al lang verstreken, in het begin was het me namelijk niet eens echt opgevallen dat het er in zat.
Het lijkt alsof het nu aanweziger is of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon terug naar winkel en uitleggen dan heeft lg niks te zeggen de verkoper is verantwoordelijk voor je garantie en dit is niet normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Laatst online: 23-09 20:24
hoeveel dagen heb je de TV al en heb je hem in de winkel of online aangeschaft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
Ik heb de tv al zo'n twee maanden nu. Ik heb hem bij Ben van Dijk in Uden gekocht. Ik ben nog niet naar de winkel gestapt omdat ik dacht dat het via LG sneller op te lossen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:30
WilbertvdBroek schreef op maandag 19 januari 2015 @ 13:08:
Ik heb de tv al zo'n twee maanden nu. Ik heb hem bij Ben van Dijk in Uden gekocht. Ik ben nog niet naar de winkel gestapt omdat ik dacht dat het via LG sneller op te lossen was.
De winkel is gewoon veranwoordleijk voor de garantie. Gewoon die aansprakelijk stellen, werken ze niet mee, de winkel in gebreke stellen en dan de koop ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:44
en ben van dijk zal niet moeilijk doen, hebben een prima service en die laten je echt niet in dekoude kleren zitten..

koop er ook altijd, en is gewoon prima.

gewoon naar de winkel toe gaan , en dan wordt het wel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steef200sx
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:28
Ik heb ook last van hetzelfde probleem alleen dan zijn de verkleuringen in verticale banen door het beeld heen.

Heb gisteren overigens mijn derde tv mogen ontvangen omdat de vorige twee ook defect waren. ( LG 60PB560V )
Je raadt het al de derde heeft exact hetzelfde!!

Dat LG deze televisies überhaupt op de markt brengt!

Ben nu bezig ook met de webshop om tot een oplossing te komen, hopen dat LG hier wat aan gaat doen,zeer slechte zaak!

Succes iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilbertvdBroek
De oplossing voor mijn probleem is het vervangen van het Oled panel. CE repairs komt volgende week mijn tv halen, en verwacht em na twee weken weer klaar te hebben. Ik hoop dat dit het op gaat lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acid_rain
  • Laatst online: 13-07 12:26
Hoop voor je dat het goed wordt opgelost. Ben benieuwd of ze dat oled scherm vervangen gaan krijgen. Heb hier op mijn 55EA9809 af en toe last van bij inderdaad wit beeld, maar gelukkig valt het me niet meer op. (En mijn vriendin al helemaal niet....)

Hegel H190, Marantz Cinema 40, KEF R11, KEF R6 META, 2x KEF Q350, 4x KEF Q50A, ELAC Sub 2070

Pagina: 1