Multiplayer race game voor pc

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:48
Hey,

Ik ga binnenkort een gamepad halen, waarschijnlijk xbox 360 controller, om race games te doen op mijn pc. Graag wil ik weten wat de actieve games zijn als het aankomt op online gebied.

Ik zie goede gameplay komen vanuit Project Cars, maar dat is nog 2 maandjes wachten. Zijn er in de tussentijd andere aanraders?

Het soort racing waar ik van houdt hoeft niet als te realistisch te zijn, maar ook weer geen Burnout gameplay. :)
GRID en Project Gotham Racing vond ik erg leuk vroeger op de Xbox 360.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Forza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:48
Dit is helaas een Xbox exclusieve game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:17
Als je veel tijd hebt om te gamen zou ik zeggen The Crew. Het kost behoorlijk tijd om te levelen en onderdelen te verdienen voor je auto's en voor sommige auto's ben je ook een aantal uren aan het sparen. Maar als je dan de parcours een beetje kent en je auto's zijn snel en je kan een beetje racen dan zijn de races zeer vermakelijk en spannend. De singlepayer is ook een flink uitgewerkt gedeelte van The Crew. En leuk voor de afwisseling. En als je een keer geen zin hebt in spannende races kan je relaxed achterover gaan hangen en bijv. van kust naar kust rijden of de steden verkennen. The Crew zit bomvol content en de wereld is huge.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe