Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Walker78
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08 17:47
Ik zoek een?
Gisteren is mijn iPhone 4 gestolen. Snel laten blokkeren enz. maar goed, hij was wel na twee jaar simlockvrij dus had ik een net een veel goedkoper abo afgesloten. Nu kan ik wel weer een nieuw duur abo nemen met een 'gratis' iPhone maar veel liever koop ik een goedkoop simlockvrij Android-toestel waarmee ik dat nieuwe, goedkope abo kan aanhouden.

Wat is je budget?
100-200 Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik maak een heel basic gebruik van de smartphone, dus naast bellen alleen wat functionele apps, zoals van de NS, m'n bank, de NOS-app en buienradar. Doe totaal niets aan gamen en fotografeer ook nooit met het ding

Wat heb je zelf al gevonden?
Na lang zoeken en lezen kom ik uit op de pricewatch: Motorola Moto G (4G) 8GB Zwart van zo'n 180 Euro. Eigenlijk had ik de Moto E van ongeveer 100 Euro in gedachten maar vandaag ben ik even bij de MediaMarkt wezen kijken en toen beviel die Moto G me toch een stuk beter. Nu hoor ik van een vriend ook heel enthousiaste verhalen over Huawei, daar heb ik dus eveneens naar zitten kijken, maar raak het spoor wat bijster door de vele types. Ik heb dus eigenlijk twee vragen:
1. is die Moto G in de prijsklasse 100-200 Euro inderdaad het beste wat je kunt krijgen en
2. is er een Huawei in dezelfde prijsklasse die qua specs en uitvoering (degelijkheid b.v.) toch beter is?

• jort99b
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-03 18:29
http://tweakers.net/product/411281/honor-3c/ hier zou je voor kunnen gaan.
Erg fijn toestel en werkt snel. Ook lekker groot en helder beeldscherm.
Je moet er wel rekening mee houden dat je geen Android updates meer krijgt maar ik heb het even opgezocht en alle apps die jij gebruikt werken nog op Android 2.3 dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
De Honor 3C heeft trouwens 4.2.2

[ Voor 5% gewijzigd door jort99b op 19-01-2015 09:39 . Reden: reactie van Sorbo ]

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

jort99b schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:20:
http://tweakers.net/product/411281/honor-3c/ hier zou ik voor gaan.
Erg fijn toestel en werkt snel. Ook lekker groot en helder beeldscherm.
Je moet er wel rekening mee houden dat je geen Android updates meer krijgt maar ik heb het even opgezocht en alle apps die jij gebruikt werken nog op Android 2.3 dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
De Honor 3C heeft trouwens 4.2.2
En de Moto G zit al op 5.0, en is waarschijnlijk nog een jaar voorzien van updates (is nu een paar maanden uit, en Motorola ondersteunt naar mijn weten netjes 18 maanden updates)

De Honor is een mooi toestel (en zn grote broer nog mooier), maar de Moto G blijft mits het formaat je aanstaat de onbetwiste koning onder de 200 euro.

• jort99b
Sorbo schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:23:
[...]

En de Moto G zit al op 5.0, en is waarschijnlijk nog een jaar voorzien van updates (is nu een paar maanden uit, en Motorola ondersteunt naar mijn weten netjes 18 maanden updates)

De Honor is een mooi toestel (en zn grote broer nog mooier), maar de Moto G blijft mits het formaat je aanstaat de onbetwiste koning onder de 200 euro.
Ik vind de Moto G inderdaad ook een heel mooi toestel maar dan zou ik niet voor de 2014-editie gaan, deze heeft niet zo'n goede accuduur.
Dan zou ik zoals Walker zelf aangeeft de 4G versie van de vorige generatie nemen.

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:46

Sorbo

Uw hulp in huis!

jort99b schreef op maandag 19 januari 2015 @ 09:33:
[...]

Ik vind de Moto G inderdaad ook een heel mooi toestel maar dan zou ik niet voor de 2014-editie gaan, deze heeft niet zo'n goede accuduur.
Dan zou ik zoals Walker zelf aangeeft de 4G versie van de vorige generatie nemen.
Goed punt, die oude versie is eigenlijk nog wat aantrekkelijker ja :) Nou ja, verandert weinig aan mijn verhaal, ook de 2013 versie heeft Android 5.0 al gekregen, maar zal wel een jaartje korter updates ontvangen.

4G + een SD kaart slot zijn leuke bonussen :)

• jort99b
Precies! Ik denk dat wij het wel eens zijn, nu alleen Walker nog :)

• Walker78
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-08 17:47
Ja hoor, mee eens: het wordt de Moto G 4G. Vanmiddag even naar de MM, via internet is hij wel iétsje goedkoper maar die paar Euro doen er ook weer niet zoveel toe. Bedankt voor de reacties!

[Edit]: Is inmiddels binnen. Leuk toestelletje :9

[ Voor 12% gewijzigd door Walker78 op 19-01-2015 18:33 ]

Verwijderd

spam

[ Voor 99% gewijzigd door Kees op 28-01-2015 18:17 ]

Pagina: 1