Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik ben op zoek naar goede oordopjes, waarbij je het geluid hard kan zetten, maar de omgeving het niet hoort. Ik wil geen in-ear dopjes met die rubbere dingetjes, want die blijven niet zitten (bij mij). En ik mijn budget is max 50 euro.

• DePaul
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11 14:45
Wat heb je zelf al gevonden?

Veel, of eigenlijk alles wat je doet is volstrekt onbelangrijk. Het is echter heel belangrijk dat je het doet.

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor vaak dat sennheiser goed is, maar heb hier zelf geen ervaring mee.

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16:56
Hier een topic erover misschien kan je dar een beetje bekijken en dan daar vragen.
Het Algemene in-ear en oordopjes topic

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-10 14:42
Ik vind Sennheiser oordopjes van nature een beetje schel en fragiel. Maar dat is mijn mening. Ik heb zelf (buiten je budget, maar wel erg goed voor zwaar gebruik) de Shure SE315 en ben daar erg over te spreken. (http://www.shure.com/amer...sound-isolating-earphones)

Maar als ik het goed begrijp wil je geen in-ears? Automatisch wordt je geluid dan minder geisoleerd tot alleen je oren.

Als ik vragen mag: waar ga je ze voor gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
Ik luister eigenlijk altijd veel muziek, zowel pop, rock als metal. Ik heb er eventueel wel wat meer geld voor over en met in ear oortjes heb ik geen goede ervaringen.
Dus de oordopjes zijn voor dagelijks gebruik.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2015 19:00 ]

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-10 14:42
Goed geluid komt over het algemeen uit in-ears met rubberen dingetjes ;). Dus misschien moet je er toch aan.

Ik heb mijn Shures nu een aantal maanden en ben daar erg tevreden over. De combinatie tussen de in-ear oortjes en de draad die je achter je oor langs kunt wegwerken maken ze erg comfortabel.

Zelf heb ik met oordopjes niet echt goede ervaringen. Je kunt hier in de Pricewatch (http://tweakers.net/categ...HRZYo6SVbSSmaWhgVJsbW0tAA) ook zien wat er te halen valt!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:46

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen onder Mobile, ik verhuis dit topic dan ook richting MAA. Het is aan de modjes daar of ze het topic open laten of sluiten wegens gebrek aan eigen inzet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06-11 12:37
Zelf heb ik na lang zoeken de in ear dopjes gevonden die én echt blijven zitten, ook met hardlopen/bewegen én goed geluid geven tegen betaalbare prijs.
Het zijn de Skull Candy FIX oordopjes http://uk.skullcandy.com/shop/fix-in-ear-eric-koston
Met volledige hard/zacht, pause/next, mic functionaliteit. Voor een prijs van rond de €40,00.

Geluid is goed, nadruk/karakter ligt op laag/bas maar vervormt zeker niet. Sluiten ook goed af.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Verwijderd

Topicstarter
dank jullie wel voor de reactie, ik ga even kijken naar in-ear dopjes. misschien dat het toch beter is.

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Ik was in eerste instantie ook er tegen In-ears. Die dingen leken mij vreselijk zitten, erg onhygiënisch en bovendien ook erg vreemd. Helaas wil ik nu niks anders meer hebben :)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
Zoals eerder aangegeven hebben we al een topic lopen: Het Algemene in-ear en oordopjes topic. Tevens door gebrek aan eigen inzet wordt dit topic gesloten.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.