GTX 770 naar GTX970 of blijven bij GTX 770

Pagina: 1
Acties:

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:54
Beste mede-tweakers.

Ik heb een MSI GTX 770 2GB overgenomen van een vriend voor maar liefst 100 euro. Ik speel nu vooral BF4 en daarvoor is deze kaart meer dan goed genoeg voor.

Ik twijfel nu om over te stappen naar de GTX 970 van MSI of Gigabyte (Gaming OC versies) voor GTA 5 maar de vraag luid, haat dit nodig zijn om GTA V op de hoogste setting te spelen op 1920x1200 op 60fps. (Dell 2415)

Graag jullie advies :)

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Ik zou zeggen; wacht het af. Ga eerst spelen met de GTX 770 en mochten de prestaties tijdens het spelen tegenvallen, koop dan een betere videokaart. Helemaal als je over zulke grote bedragen als dat van de GTX 970 praat.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Waarom zou je nu al in een GTX970 willen investeren, terwijl GTA 5 pas eind maart uitkomt? Ik zou eerst wachten op degelijke benchmarks en kijken hoe je systeem GTA 5 draait met je huidige GTX770. Lijkt me zonde om nu al ruim 300 euro uit te geven.

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-02 21:17
Gewoon afwachten. :) Verder is de GTX 660 aanbevolen door Rockstar, dus moet het met de 770 wel lukken allemaal.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Nooit nu iets kopen wat nu niet nodig hebt.

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-02 15:50

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik zal maar wachten, want GTA V draaien op je GTX 770 gaat makkelijk

Bron

Review QNAP TS-230 NAS

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Dutchredgaming schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:49:
Ik zal maar wachten, want GTA V draaien op je GTX 770 gaat makkelijk

Bron
Recommended specs zeggen vrij weinig. Alle ontwikkelaars willen dit zo laag mogelijk houden zodat zoveel mogelijk mensen het spel kopen.

Verder wil de TS draaien op max settings met 60fps. Ik geloof er weinig van dat een GTX 770 dat gaat halen. Sowieso is wachten tot echte benchmarks, zolang die er niet zijn blijft het toch gokken en speculeren.

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:54
Jullie hebben gelijk, ik ga wachten tot GTA V uitkomt en vanaf dat punt verder kijken.

Het zou inderdaad zonde zijn om een 970 te kopen als het misschien niet nodig is, maar zelf verwacht ik van wel.

Bedankt voor jullie reacties :)

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-02 19:06
Precies, gewoon tegen die tijd kijken hoe het gaat en wat je er van vind, of dat de investering het waard is.

Misschien daalt de prijs nog een beetje aangezien we toch over een paar maandjes praten, dat zou altijd mooi meegenomen zijn. ;)

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16-02 15:50

Dutchredgaming

ICT Beheerder

PilatuS schreef op zondag 18 januari 2015 @ 18:53:
[...]

Recommended specs zeggen vrij weinig. Alle ontwikkelaars willen dit zo laag mogelijk houden zodat zoveel mogelijk mensen het spel kopen.

Verder wil de TS draaien op max settings met 60fps. Ik geloof er weinig van dat een GTX 770 dat gaat halen. Sowieso is wachten tot echte benchmarks, zolang die er niet zijn blijft het toch gokken en speculeren.
Klopt

Offtopic een beetje: Videokaarten zijn niet om om de jaar te vervangen :/

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1