Beste medetweakers,
Net kreeg ik een mailtje op mijn school mail account en ik vraag me toch wel af wat deze soort spam als doel heeft?
Weet iemand wat hier het nut van is?
Net kreeg ik een mailtje op mijn school mail account en ik vraag me toch wel af wat deze soort spam als doel heeft?
Er zitten de nodige spelfouten in en het is afkomstig van het e-mail adres: applestoreresearch@gmail.com, daarom weet ik dan het sowieso niet niet van apple is omdat deze nooit vanaf een gmail zouden werken.Geachte Wesley (mijn achternaam),
Namens het ontwikkelingsteam Apple Benelux willen we u graag uitnodigen om deel te nemen aan het voor onderzoek om de nieuwe Macbook Pro te kunnen introduceren voor de Europese markt.
Graag nodigen we u uit om deel te nemen in het team dat mee wilt kijken of er eventuele hiaten en verbeter punten zijn betreffende de introductie van de nieuwe Apple Macbook Pro 2015.
Uit de gegevens die wij via de Apple Benelux hebben verkregen bent u geselecteerd.
Apple verwacht dat de nieuwste versie Apple Macbook Pro eind 2015 op de Europees markt komt.
Graag willen wij u vragen of u wilt deelnemen in ons team. We verwachten enig discreties van u kant omdat er nog geen bekendheid is gegeven aan de Europese markt over de nieuwe versie van de Macbook Pro.
Wij hopen dat u wilt meewerken gezien dat wij u beschouwen als ervaringsdeskundige.
Graag horen wij van u of u bereid bent deel te nemen in ons team.
Wilt u uiterlijk voor 22 januari laten weten of u interesse heeft zodat we een afspraak kunnen maken om kennis te maken en verder in te gaan over u rol in ons team. Deze afspraak zal dan plaats vinden in u plaatselijk Apple store in Deventer.
Met Vriendelijke groet,
Mevr M. K. van Dam
Apple Benelux B.V.KvK-nummer: 30063224
Hoofdkantoor: Amsterdam, Leidseplein 29
Weet iemand wat hier het nut van is?
Je moet connected zijn