Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sony KDL32W706S of lg-32LB650V graag advies

Pagina: 1
Acties:

• AVIR
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-11 20:38
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een? Televisie voor de slaapkamer 32 inch
Ik denk zelf aan de genoemde televisies van LG en Sony

Wat is je budget?
Budget is ca 400 euro genoemde televisies zijn veel duurder geweest maar nu beide verkrijgbaar voor 359-379 Euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om televisie te kijken en wellicht een paar games voor kinderen onder 10 jaar
Specifieke wensen 32 inch, moet op te hangen zijn. smart TV en WIFI is nodig ook ivm een nas in de meterkast maar ook Netflix en gecertificeerd zijn voor Ziggo, kleur Zilver of Zwart. De Sony heeft geen 3D de LG wel, dit is een voordeel bij gelijke stand.....maar niet op voorhand doorslaggevend.

Wat heb je zelf al gevonden?
- Sony KDL32W706S Sony W706B of Sony W705B
- LG 32LB650V LG

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn genoemde TV's goede televisies voor de slaapkamer. Vindt het belangrijk dat sport goed wordt weergegeven en natuurlijk de basis dat het goed beeld is. Nu zijn de verversingsratios van TV lastig te vergelijken 200 Hz Sony en 400 Hz LG maar LG is volgens mij softwarematig aangepast en is eigenlijk 100 herz of interpreteer ik dat verkeerd? Verder heb ik ook beneden een KDL 700NX, prima tv van Sony met echt goed beeld (beter dan veel nieuwere tv"s,) nadeel van deze tv is dat hij niet alle content kan afspelen maar alleen MP4 en MPEG2, hoe zit dit met deze tv's?

Tot slot sta ik open voor alternatieven zo lang het maar wel de bekendere merken zijn.

_/-\o_ dank voor jullie advies/hulp.

[ Voor 5% gewijzigd door AVIR op 18-01-2015 14:41 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Het is inderdaad altijd lastig om tv's goed te vergelijken. De Sony bevat in ieder geval geen 100 Hz paneel, dit is een 50 Hz model. Op zich hoeft dat niet zo'n probleem te zijn; op een dergelijk klein scherm zal de kans op bewegingsonscherpte minder groot zijn.

Welke content een tv af kan spelen is natuurlijk vrij eenvoudig te achterhalen, check de sites van de fabrikanten even. Als je het afspelen van content wil verbeteren kun je altijd nog een mediaspeler gebruiken, dat werkt altijd beter.

Een alternatief zou je nog naar de Samsung UE32H6200AW kunnen kijken. Ook een redelijk complete tv voor een leuke prijs.