Goedemiddag,
zojuist is mijn laptop onverwachts overleden (MSI C620 laptop, 4 jaar oud). Ik heb snel een nieuwe laptop nodig en loop nogal achter op kennis van laptops. Ik hoop dat ik voldoende informatie geef, mocht ik dat niet doen dan geef ik graag meer. Ik heb weinig verstand van hardware. Ik weet niet of ik nou een intel processor of een AMD moet nemen en hetzelfde geldt voor een videokaart. Moet ik bepaalde (laptop)merken mijden of is het allemaal een pot nat.
Wat ga je met je laptop doen?
- Standaard kantoorgebruik (Browsen, Office, licht multitasken)
- Games zoals: League of Legends, Football Manager en Skyrim op redelijke graphics kunnen spelen (medium is prima, zolang de boel niet hapert).
Wat is je budget?
±800,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
- voornamelijk zal de laptop op een bureautje staan.
- gewicht of accuduur is dus niet echt een issue, 2 uur accu is prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik heb een afkeur van Acer, Dell en HP, maar zoals eerder gezegd: ik loop nogal achter, dus wieweet is die afkeur ongegrond.
- QWERTY
- 15"6 inch is groot genoeg, mat scherm is fijn.
- 1080p is fijn, niet vereist
- SSD is fijn, maar valt waarschijnlijk buiten mijn prijscategorie.
- lage temperatuur is fijn.
Ik heb zelf de volgende producten gevonden:
-
zojuist is mijn laptop onverwachts overleden (MSI C620 laptop, 4 jaar oud). Ik heb snel een nieuwe laptop nodig en loop nogal achter op kennis van laptops. Ik hoop dat ik voldoende informatie geef, mocht ik dat niet doen dan geef ik graag meer. Ik heb weinig verstand van hardware. Ik weet niet of ik nou een intel processor of een AMD moet nemen en hetzelfde geldt voor een videokaart. Moet ik bepaalde (laptop)merken mijden of is het allemaal een pot nat.
Wat ga je met je laptop doen?
- Standaard kantoorgebruik (Browsen, Office, licht multitasken)
- Games zoals: League of Legends, Football Manager en Skyrim op redelijke graphics kunnen spelen (medium is prima, zolang de boel niet hapert).
Wat is je budget?
±800,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
- voornamelijk zal de laptop op een bureautje staan.
- gewicht of accuduur is dus niet echt een issue, 2 uur accu is prima.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Ik heb een afkeur van Acer, Dell en HP, maar zoals eerder gezegd: ik loop nogal achter, dus wieweet is die afkeur ongegrond.
- QWERTY
- 15"6 inch is groot genoeg, mat scherm is fijn.
- 1080p is fijn, niet vereist
- SSD is fijn, maar valt waarschijnlijk buiten mijn prijscategorie.
- lage temperatuur is fijn.
Ik heb zelf de volgende producten gevonden:
-
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus N551JK-CN157H | € 824,84 | € 824,84 |
| 1 | MSI GP60 2PE-440NL | € 797,19 | € 797,19 |
| 1 | Toshiba Satellite S50-B-13D | € 669,- | € 669,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.291,03 | |