"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."
Makkelijkste is kijken welk typenummer op dat controllerboard staat en of die nog te vinden is. Philips maakt al een tijdje geen monitoren meer, dat wordt allemaal ingekocht, dus grote kans dat je wel iets vind als je zoekt op de fabrikant.
Of dat het waard is is natuurlijk maar de vraag, goedkoop zal het allemaal niet zijn als je verzendkosten en dergelijke er bij optelt, en dat voor een budgetTNmonitor weet ik niet of ik dat snel zou doen.
Of dat het waard is is natuurlijk maar de vraag, goedkoop zal het allemaal niet zijn als je verzendkosten en dergelijke er bij optelt, en dat voor een budgetTNmonitor weet ik niet of ik dat snel zou doen.
Weet je zeker dat het controller board stuk is? Deze monitoren gaan meestal op andere plaatsen stuk. Dan gaan ze haperend aan, of helemaal niet meer aan. Als je wilt, dan kan ik misschien tegen en zeer gunstig tarief helpen (no cure, no pay). Vul in dat geval ff het contactformulier in op www.monitorkapot.nl
Excuses btw als het noemen van url's niet toegestaan is
Excuses btw als het noemen van url's niet toegestaan is