Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nas RND2000 V2

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vraag hoe moet ik in die nas een add-ons install zo dat ik andere ap kan downloaden enz ik ben zelf niet goed in thuis maar ik wil het graag leren en hoe de nas werkt weet ik ook niet dat ik films enz naar me tv kan kijken van die dingen wie kan me daar mee helpen dank u en ps dit forum of website is voor mij nieuw leek 8)7 _/-\o_

• TVH7
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-10 23:14

TVH7

Tango Victor Hotel Seven

Proffesional Networking and Servers (PNS) is niet echt de juiste locatie om dit te plaatsen. Verder adviseer ik je even te kijken naar een aantal handleidingen op het forum over het plaatsen van een vraag. Bij tweakers.net willen we altijd graag eerst eigen inzet zien voordat je een vraag stelt. Ook moet je vraag een beetje goed opgebouwd zijn want hier begrijp ik echt helemaal niks van. Je wilt dat we je helpen met het instellen van een nas? En ap?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 28-11 20:09

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2015 @ 13:21:
ik heb vraag hoe moet ik in die nas een add-ons install zo dat ik andere ap kan downloaden enz ik ben zelf niet goed in thuis maar ik wil het graag leren en hoe de nas werkt weet ik ook niet dat ik films enz naar me tv kan kijken van die dingen wie kan me daar mee helpen dank u en ps dit forum of website is voor mij nieuw leek 8)7 _/-\o_
Beste Daan, welkom op GoT, het forum van Tweakers. Je hebt je vraag gesteld in het verkeerde subforum. Let er in het vervolg op dat je de vragen in het juiste forum plaatst.

Ook zou ik je willen vragen wat beter op je interpunctie te letten om de leesbaarheid van je post te verhogen. Een zin start met een hoofdletter en eindigt met een punt. Soms komt er ook nog een komma aan te pas, maar alleen als dat nodig is.

Verder is dit Professional Networking & Servers waar je geavanceerdere problemen in een professionele omgeving kunt bespreken. Een NAS thuis valt daar dus niet onder :)

Kijk eens in Opslagtechnologie daar kan je wellicht een antwoord vinden, of een beter topic starten.

[ Voor 14% gewijzigd door Equator op 19-01-2015 08:29 ]

Dit topic is gesloten.