Samsung Smart TV bedienen met Fly-mouse Mele F10 Pro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

Topicstarter
Beetje lastig om een goede topic plaats te vinden voor deze vraag maar doe het maar hier.
Thuis heb ik een Samsung Smart TV. Prima ding erg tevreden mee. Omdat het navigeren binnen de SmartHub met de standaard afstand bediening nogal omslachtig is (kuch) heb ik zo'n 3 in 1 afstand bediening gekocht. In dit geval de Mele F10-Pro. Dat is een draadloze flymouse, toetsenbord en afstandsbediening in 1 compact doosje. Linkje: pricewatch: Epsilon MeLE F10 Pro
Thuis de usb ontvanger in de TV gestoken en deze wordt keurig herkend. Ik helemaal blij..... Dus snel op SmartHub klikken en o wonder, o vreugde de flymouse werkt. Het pijltje schiet keurig door het beeld precies op datgene wat ik vanaf de bank aanwijs en kan selecteren wat ik wil. Nu komt het. Zodra ik een app binnen de SmartHub activeer (bijvoorbeeld YouToube of Nu.nl) dan wordt die app netjes geopend. Maar mijn muis werkt dan niet meer, tenminste het pijltje is dan weg en komt niet meer tevoorschijn. Dat is toch gek? Uiteraard heb ik veel gegoogled maar er is hier weinig over te vinden. Raar dat de SmartTV keurig de Flymouse herkent, ook werkt binnen de SmartHub maar niet meer binnen een geopende app. Iemand die dit ook eens heeft ondervonden? Is er iemand met een Mele F10 die dit eens zou kunnen proberen? Tips?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkCom
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 05-10-2022
Ik heb hetzelfde probleem met een bluetooth toetsenbord op een samsung smart-tv, ben nu aan het kijken naar een raspberry-pi om als mediaspeler e.d. te gebruiken die wel reageert op een flymouse of bluetooth apparaat.