Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag een game-pc willen om spellen zoals CS:Go, Rust, Battlefield etc op een stabiele 60fps+ te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal 700 euro, dat is exclusief OS, assemblage en verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Crucial M4 128 GB SSD, een 1 tb hardeschijf, en een monitor, muis en toetsenbord,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mij maakt niet uit wat er allemaal in komt, maar als ik bijvoorbeeld over een anderhalf jaar of iets dergelijks wil upgraden, dat dat niet met teveel moeite verloopt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur, maar wel bijvoorbeeld een Intel i5 of i7
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet geen te grote kast zijn, dat hij niet muisstil kan zijn kan ik mee leven maar niet als het een luidruchtig systeem is waar je na een halfuur al koppijn van krijgt.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen dus overklokken hoeft niet.
Ik had ook al een (goede?) pc build ontvangen van een ander:
Misschien hier nog een opmerking over of dat iets wel goedkoper kan wat vb even goed is o.i.d.
Ik zou graag een game-pc willen om spellen zoals CS:Go, Rust, Battlefield etc op een stabiele 60fps+ te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is maximaal 700 euro, dat is exclusief OS, assemblage en verzendkosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Crucial M4 128 GB SSD, een 1 tb hardeschijf, en een monitor, muis en toetsenbord,
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mij maakt niet uit wat er allemaal in komt, maar als ik bijvoorbeeld over een anderhalf jaar of iets dergelijks wil upgraden, dat dat niet met teveel moeite verloopt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur, maar wel bijvoorbeeld een Intel i5 of i7
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet geen te grote kast zijn, dat hij niet muisstil kan zijn kan ik mee leven maar niet als het een luidruchtig systeem is waar je na een halfuur al koppijn van krijgt.
Ga je overklokken?
Ik ben tevreden met de standaardinstellingen dus overklokken hoeft niet.
Ik had ook al een (goede?) pc build ontvangen van een ander:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X | € 279,- | € 279,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 54,05 | € 54,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 693,90 | |
Misschien hier nog een opmerking over of dat iets wel goedkoper kan wat vb even goed is o.i.d.