Toon posts:

WP post/blogging vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Hopelijk kan iemand mij helpen.Ik ben op zoek naar een plugin die voor mij postings makkelijk maakt op verschillende pagina's. Helaas kom ik er met de bestaande plugins niet uit, of de juiste is voor mij niet vindbaar.
Wat ik zoek is een plugin die het voor mij mogelijk maakt om een posting op een willekeurige pagina te plaatsen. Geen exclude opties, hides of catagorie truuken. Het kopje new post en dan simpelweg plaatsen op een aangevinkte pagina. Of gewoon een vinkje zetten dat die catagorie alleen op een aangegeven pagina zichtbaar mag zijn.

Is er iemand die mij de juiste kant op kan sturen of verder mee kan helpen? Ik heb al op google gezocht maar schijnbaar gebruik ik de verkeerde woorden. Exclude, blog in blog, postings, ik krijg de juiste plugin of link er niet uit.
Als deze er niet is hoor ik het ook graag ;-)
Alvast erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-10 14:11
Je wilt dus gewoon een post kunnen plaatsen/importeren op een pagina? Daar zijn genoeg plugins voor te vinden.

https://wordpress.org/plugins/posts-in-page/

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt,

Het is soms heel lastig zoeken als je de juiste term niet weet, dan verdwaal je flink in het aanbod en mogelijkheden.
Weer een nieuwe punt om verder te gaan!