Wijziging User Review - [Ramoonster] [lorre128c]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Mede-auteur:
  • lorre128c
  • Laatst online: 05-04-2015

lorre128c

Ik had lorre128c ( gallery: lorre128c ) een berichtje gestuurd met een bod voor zijn Phobya pomp ( V&A aangeboden: phobya DC12-260 12volt pomp ), hij had hem te koop voor 30 euro, dit vond ik te veel en heb daarom 20 euro geboden.

Daar was hij niet mee akkoord gegaan en reageerde erg kortaf, daarom heb ik een neagtieve review geplaatst op zijn profiel ( gallery: lorre128c ).

Nu krijg ik vandaag ineens een berichtje van hem, met daarin: ''wat ben jij een kankerkop om zo iets bij mijn advertentie te zeten echt sneu alleen omdat jij hem niet kon kopen voor die prijs dikke stumper'' inclusief een negatieve review op mijn profiel ( gallery: Ramoonster )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Op basis van je verhaal lijkt er geen overeenkomst gesloten te zijn, dus lijkt een negatieve review uit den boze?

Daarmee is de negatieve review die lorre heeft geplaatst ook gelijk niet valide. De reactie van lorre laat daarbij te wensen over.

Zoals ik het hier lees zouden beiden reviews verwijderd moeten worden.

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Nu online
Mag je dan ook geen review plaatsen op basis van de communicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:34

InFamous

excommunicado

Een feedback plaatsen zonder een transactie of een concrete poging daartoe is inderdaad niet toegestaan. Beide reviews worden verwijderd.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Nu online
Oke, dat wist ik niet, toch bedankt voor het verwijderen!