Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is de bedoeling dat ik dit kastje mee kan nemen naar werk( groot containerschip) en kan vervoeren eventueel per vliegtuig (mag tot 40kilo meenemen door mijn werk, gewicht is het probleem niet).
het moet verder geschikt zijn om mee te gamen (BF4 GTAV Skyrim) liefst op de hoogste settings maar medium op 30fps is ook prima( ja dubbel he
)
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro is iig beschikbaar voor de pc, maar mag richting 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er gaan 2 500gb HDD en 1 2TB hdd mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil iig de bitfenix prodigy kast gebruiken omdat ik hem erg mooi vind. Verder lijkt me het leuk om een beetje aan te klooien met amd kaveri APU's en een extra video kaart. Een RAID setup voor de 2 500GB schijfjes is een optie die ik wil vandaar de keuze voor het moederbord. Snel geheugen bevordert de prestaties van de ingebakken GPU had ik ergens gezien, vandaar de keuze.
maar dit is wat er tot nu toe van heb gemaakt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt als het maar werkt
Behalve de kast natuurlijk, misschien kan iemand me ff simpel uitleggen wat het grote verschil is tussen de prodigy en de prodigy M.. Tis me niet helemaal duidelijk
Ga je overklokken?
Er wordt zowiezo overgeklokt vandaar een processorkoeler en in de toekomst wil ik deze rig gebruiken om voor mij de eerste keer waterkoeling te installeren
(na mijn volgende reis dus dat is over 6 maanden)
Zijn er verder nog vragen over je systeem
Ik hoop dat de geheugen modules passen in combinatie met Processor koeler
En verder wilde ik meer weten over de combinatie van APU en extra GPU wat betreft compatibility
Het is de bedoeling dat ik dit kastje mee kan nemen naar werk( groot containerschip) en kan vervoeren eventueel per vliegtuig (mag tot 40kilo meenemen door mijn werk, gewicht is het probleem niet).
het moet verder geschikt zijn om mee te gamen (BF4 GTAV Skyrim) liefst op de hoogste settings maar medium op 30fps is ook prima( ja dubbel he
Wat mag het systeem gaan kosten?
800 euro is iig beschikbaar voor de pc, maar mag richting 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Er gaan 2 500gb HDD en 1 2TB hdd mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil iig de bitfenix prodigy kast gebruiken omdat ik hem erg mooi vind. Verder lijkt me het leuk om een beetje aan te klooien met amd kaveri APU's en een extra video kaart. Een RAID setup voor de 2 500GB schijfjes is een optie die ik wil vandaar de keuze voor het moederbord. Snel geheugen bevordert de prestaties van de ingebakken GPU had ik ergens gezien, vandaar de keuze.
maar dit is wat er tot nu toe van heb gemaakt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-7850K Black Edition | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Gigabyte GA-F2A88XN-WIFI | € 87,- | € 87,- |
| 1 | Sapphire R7 250 2GB DDR3 Boost | € 82,- | € 82,- |
| 1 | BitFenix Prodigy Wit | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
| 1 | Kingston HyperX Beast HX324C11T3K2/16 | € 143,51 | € 143,51 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 95,- | € 95,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 667,36 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt als het maar werkt
Ga je overklokken?
Er wordt zowiezo overgeklokt vandaar een processorkoeler en in de toekomst wil ik deze rig gebruiken om voor mij de eerste keer waterkoeling te installeren
Zijn er verder nog vragen over je systeem
Ik hoop dat de geheugen modules passen in combinatie met Processor koeler
En verder wilde ik meer weten over de combinatie van APU en extra GPU wat betreft compatibility