Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Joomla hoofdpagina automatisch na x seconden naar vervolg...

Pagina: 1
Acties:

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:32
Vraagje aan Joomla gebruikers/goeroes... ;)

Ik hou een site bij voor een vereniging, het enige wat ik weet is wat ik zelf geleerd heb (veel uitzoeken dus) en dat is voor onze vereniging voldoende (gelukkig :P ).

Nu had ik een idee maar weet niet of het mogelijk is.
Is het mogelijk als iemand op de hoofdpagina komt (en dus op de voorpagina) dat na een bepaalde (in te stellen) tijd automatisch een volgende pagina komt?

Bv je komt op de site, ziet het voorwoord en na 15 seconden ga je automatisch naar de categorieblog toe.

Ik gebruik Joomla 3.3.6.

Mijn profiel op Discogs

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08:31
Dat is zeker mogelijk, of daar een directe plug-in voor is zul je even uit moeten zoeken.
Het is door middel van een simpel JavaScript'je zeker mogelijk, echter zul je dan wel enige kennis moeten hebben van programmeren/scripten

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10 23:14
Dit is zelfs mogelijk zonder JS gewoon met klein stukje html.

<meta http-equiv="refresh" content="3;url=http://www.google.com/" />

const { signature } = await fetchProfile()

• Ad de Jong
moijamie schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 17:47:
Dit is zelfs mogelijk zonder JS gewoon met klein stukje html.

<meta http-equiv="refresh" content="3;url=http://www.google.com/" />
Thnx, precies wat ik zocht d:)b _/-\o_

Mijn profiel op Discogs

• Ad de Jong
Volgende probleem, ik kan de regel toevoegen en aanpassen, opslaan of opslaan en sluiten, testen en het werkt.
Maar zodra ik dmv "Toggle Editor" terug ga en dan opsla is die regel weg. :? 8)7

Mijn profiel op Discogs

• Sthomkop
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-07 10:51
Joomla! doet volgens mij standaard aan filtering. Mijn laatste echte ervaring is alweer met Joomla! 1.5, maar ik denk niet dat dat ondertussen veranderd is. Waar voeg je de meta-tag toe? In een artikel? Ik raad je aan om een module te maken van het type HTML (of hoe dat tegenwoordig dan ook heet) en het daar neer te zetten. Die module kun je dan op de home-pagina publiceren.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:05

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

http://joomalungma.com/en/plg/jsrp

is overigens een betaalde plugin, dat zou ik nooit doen omdat het principe erg eenvoudig is, maar je kunt bv kijken hoe zij het doen en zelf het aanpassen zodat het werkt zoals je wilt

[ Voor 73% gewijzigd door RM-rf op 19-01-2015 12:32 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Is trouwens er een reden waarom je mensen moet laten doorsturen en niet meteen op de juiste pagina laat binnenkomen?

• Ad de Jong
De oplossing die moijamie aangaf werkt zoals ik zou willen alleen het probleem wat ik nu ondervindt is dat die regel niet opgeslagen wordt zodra ik naar de WYSIWYG weergave ga.
Doe ik dat niet en sla ik hem zo op dan blijft het werken totdat ik de editor weer open en naar de WYSIWYG ga.
Btw de editor in kwestie: JCE
Droefsnoet schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:23:
Is trouwens er een reden waarom je mensen moet laten doorsturen en niet meteen op de juiste pagina laat binnenkomen?
Ja het bestuur wil eerst een welkomstwoord voordat ze naar de normale pagina gaan.
Sthomkop schreef op maandag 19 januari 2015 @ 12:22:
Waar voeg je de meta-tag toe? In een artikel?
Ja en het werkt ook...

Mijn profiel op Discogs

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ad de Jong schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 22:55:
Ja het bestuur wil eerst een welkomstwoord voordat ze naar de normale pagina gaan.
Dan moet je 't bestuur vertellen dat als ik rustig zit te lezen ik zélf wel bepaal wanneer ik klaar ben met lezen en klik naar de/een volgende pagina :X 8)7 Wat je nu doet moet je helemaal niet willen. Wat is er mis met een linkje na/achter het welkomstwoord (waarom dat anno 2015 überhaupt nog gebeurt is mij een raadsel) om door te gaan naar de/een andere pagina? Of waarom zou ik de navigatie/menu/whatever niet kunnen gebruiken na 't lezen van dat welkomstwoord wanneer 't mij schikt i.p.v. een "opgelegde-15-seconden-moet-je-maar-vlug-lezen-anders-heb-je-pech"? Ik open zo vaak sites in een nieuwe tab en dan activeer ik die tab wanneer 't me uitkomt; dan heb ik heel 't voorwoord "gemist" (ik zou 't niet missen, maar ik neem aan dat 't bestuur wel wil dat ik 't zie als ze staan op een voorwoord...)

[ Voor 55% gewijzigd door RobIII op 20-01-2015 23:28 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Ad de Jong
RobIII schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 23:20:
[...]

Dan moet je 't bestuur vertellen dat als ik rustig zit te lezen ik zélf wel bepaal wanneer ik klaar ben met lezen en klik naar de/een volgende pagina :X 8)7 Wat je nu doet moet je helemaal niet willen. Wat is er mis met een linkje na/achter het welkomstwoord (waarom dat anno 2015 überhaupt nog gebeurt is mij een raadsel) om door te gaan naar de/een andere pagina? Of waarom zou ik de navigatie/menu/whatever niet kunnen gebruiken na 't lezen van dat welkomstwoord wanneer 't mij schikt i.p.v. een "opgelegde-15-seconden-moet-je-maar-vlug-lezen-anders-heb-je-pech"? Ik open zo vaak sites in een nieuwe tab en dan activeer ik die tab wanneer 't me uitkomt; dan heb ik heel 't voorwoord "gemist" (ik zou 't niet missen, maar ik neem aan dat 't bestuur wel wil dat ik 't zie als ze staan op een voorwoord...)
Idd helemaal mee eens, liever een link onderaan het voorwoord dat ze door kunnen klikken.
Staat me ook veel beter aan...
Zal ook geen probleem zijn vooral niet als ik het ook nog eens op die manier uitleg.
Thnx

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1