Acties:
  • 0 Henk 'm!

• little_ghost
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2022
Hi All!!

Heb m'n iPhone 6 nu een weekje of 2 en ben er (so far) erg tevreden mee.
Afgelopen week ziek thuis geweest dus veel tijd met mijn telefoon doorgebracht, ook 's nachts.
Met name dat laatste is belangrijk want: het viel mij toen opeens op dat er LICHT aan de zijkant van het scherm "lekte". Voor iemand het vraagt: Nee ik heb hem niet laten vallen oid.
Ik voel keen kiertje of zo, dus het lijkt alsof de gekleurde front plate niet goed is gecoat of zo.
Voor de duidelijkheid heb ik een fotootje gemaakt.

Ik vroeg me af of hier iets over bekend is en/of andere hier ook last/ervaring van/mee hebben en natuurlijk wat ik er het beste mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 07:47
Lijkt mij niet normaal.
Ik zou een afspraak maken bij een apple store om hem om te laten ruilen of even bellen met apple.
valt natuurlijk onder garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:54
Heb dit "issue" een keer gehad nadat ik een iPhone 5 scherm had vervangen. Hiermee zal ik even naar de winkel terug gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• little_ghost
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-11-2022
Zal vandaag of morgen even langs gaan.
Heb hem weliswaar online gekocht via gsmweb maar zou in principe niets uit moeten maken.
Thanks so far, I'll keep you posted...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-04 23:25
Ik weet niet of je een jailbreak gebruikt? Te zien aan je lock screen? Mocht je die erop hebben staan moet je dat er wel eerst afhalen, anders zouden ze moeilijk kunnen doen. Ik wilde laatste Apple Care kopen met mijn gejailbreakte iPhone 6 Plus en dat werd geweigerd ivm jailbreak. Moest eerst naar huis jb eraf en toen opnieuw naar de Apple Store. Erg flauw ik weet het, en het heeft niks te maken met het hardware defect, maar als je net zo'n arrogante douche bag tegenkomt bij de Store dan ben je meer tijd kwijt.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel049
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05-2024
Inderdaad gewoon mee terug gaan naar de Apple store, het display zit met lijm(tape) vast aan een frame, dat frame klikt op zijn beurt weer in de behuizing van de iPhone.
Als de iPhone warm wordt kan de lijm zachter worden en loslaten maar dat gebeurd echt niet vaak, gewoon een productie foutje.
Waarschijnlijk krijg je gewoon een andere iPhone of repareren ze hem direct.

I love pressing F5... It's so refreshing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-06 10:36
Het glas laat los van de bezel waarmee hij op zijn plek wordt gehouden. Helaas komt dit bij de iPhone 6 vaker voor :( Apple vervangt hem wel voor je ;)
Pagina: 1