Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14
Beste Tweakers,

Mijn vader heeft onlangs op kantoor een nieuwe router gekregen, deze ondersteund alleen 5ghz. Natuurlijk een beetje raar, maar aangezien alle macs die de rest van het personeel gebruiken er wel op werken. Wil ik de gemakkelijke oplossing voor hem kiezen namelijk kijken of er een 5ghz netwerkkaart in die in de laptop van hem kan.
Nu weet ik niet precies welke kaart er in de laptop van mijn pa past.

Dus ik zoek een nieuwe netwerkkaart die 5ghz ondersteund voor een Dell Latitude e6220 link, ik dacht even te kijken naar apparaat beheer. maar hier word ik niet veel wijzer van. Want er staan meerdere kaarten aangegeven:
- Dell Wireless 5550 HSPA+ Mini-Card Network Adapter
- DW1501 draadloze N WLAN Half Mini-kaart
- Intel(R) 82579LM Gigabit Netwerk Connection
Ik kon dus niet vinden welke precies vervangen zou worden.

Dus in conclusie, ik ben op zoek naar een netwerkkaart die 5 ghz ondersteund voor een Dell Latitude e6220. Hopelijk is er iemand aanwezig die mij hierbij kan helpen.

Groet,
Floris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 12:44

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

die Intel Gigabit is er eentje voor je Ethernetpoort, je vaste internetaansluiting.
de Dell 5550 HSPA+ is voor 3G

en uiteindelijk is de DW1501 Wlan kaart je kaartje die je wilt vervangen.
de pricewatch: Intel Dual Band Wireless-AC 7260 Plus Bluetooth wordt vaak gekozen, http://forum.notebookrevi...latitude-e6x20-e6x30.html hier hebben ze een hele discussie over het wel/niet werken in je laptop.

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fyr0
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-09 15:14
Ah hartelijk dank, klinkt allemaal best logisch zoals jij het beschrijft :)