Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

opzoek naar studie laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Gebruik vooral voor studie, geen gamer, en ook geen foto's bewerken. verder surfen, mailen, online films kijken. Wel graag grote opslag voor documenten, foto's etc.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
max. 600 euro, maar het liefst rond de 500 euro.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc. Ja, hij moet makkelijk in een tas passen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

op basis van adviezen, kom ik nu tot de volgende kwalificaties:
SSD
Intel i3 processor
4GB aan opslagruimte
nummeriek toetsenbord hoeft niet perse (ontbreken hiervan vast makkelijker voor meenemen).
14 inch - 15.5 inch grootte beeldscherm
zo licht mogelijk
accuduur ook zo optimaal mogelijk.

Verder heb ik totaal geen verstand van laptops. Door het lezen van de reviews raak ik nog meer in de war. Eerst overwoog ik deze te nemen; alleen toen ik de review las dacht ik dat het niet een optimale was:
pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-1TX

ook deze lees mij interessant:
pricewatch: Acer Aspire V3-371-33A1

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Ik ben niet de grootste kenner hier maar beide hebben wel erg lage resolutie heb zelf wel eens achter laptop met deze resolutie gezeten en dan heb je toch weinig ruimte.
Misschien moet je eens hier naar kijken pricewatch: Toshiba Satellite L50-B-180

Je geeft aan veel opslag te willen wat is veel, ook wil je graag en ssd die 2 dingen gaan niet goed samen of moet je 200 euro neer willen leggen voor een 500gb ssd. Mijn optie heeft geen ssd maar die kun je natuurlijk altijd er in plaatsen of laten plaatsen.

[ Voor 27% gewijzigd door ppatrick op 17-01-2015 19:50 ]