Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Aankoopadvies receiver/speakers

Pagina: 1
Acties:

• Joris98
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 13:07
Ik heb momenteel een Marantz PM7000 i.c.m. Bose 301 speakers, maar ik zou graag langzaam upgraden naar een 5.1 systeem. Ik zou graag willen beginnen met het upgraden naar een receiver (mijn huidige versterker heeft last van ruis op het rechterkanaal) en nieuwe frontspeakers kopen.

Ik zoek een?
5.1 receiver (liefst met phono input) met ethernet aansluiting, en mogelijkheid voor second room speakers
Daarnaast wil ik ook vloerstaanders kopen, mijn oog is momenteel gevallen op B&W 684's. Ik heb momenteel een 2dehands paar gevonden voor 550 euro. Is dit een redelijke prijs?

Wat is je budget?
Voor de receiver zou ik tot 400 euro willen gaan, de vloerstaanders +- 500

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In de hoofdzaak muziek, ik heb een grote collectie flac's en ook een Thorens TD 160 platenspeler die ik zou willen aansluiten, daarnaast zou ik de set ook regelmatig gebruiken voor films.

Ik zou liefst zoveel mogelijk 2dehands willen kopen aangezien ik nog student ben. Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen want ik kan door de bomen het bos niet meer zien ;)

• Joris98
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-11 13:07
Niemand?

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02 22:06
Als versterker zou ik de yamaha RX-V675 halen.
Een dijk van een versterker met al je wensen.
Model van vorig jaar maar met alle opties.
Speakers naar eigen keuze.....