Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 650481

Topicstarter
Ik heb mijn Iphone 4 gejailbreaked maar blijkbaar is er iets mis gegaan want als ik hem nu probeert te ontgrendelen dan krijg ik het Apple logo en dan ben ik weer bij het ontgrendelingsscherm.
Ik kan wel op een andere manier bij al mijn apps komen door mijn scherm naar boven te schuiven en dan staan daaronder de aandelen en als ik daar dan op klik en dan dubbel klik op mijn homebutton (die kapot is maar door een instelling heb ik nu een homebutton op het scherm) dan kan ik als nog op het beginscherm komen, maar dan staan er geen apps en als ik ze dan ga opzoeken door op het midden van het scherm naar beneden te vegen en ik zoek dan zoek ik bijv. Whattsapp dan staat hij er wel maar ik kan het niet openen want dan gaat hij weer naar het Apple logo. En als ik een contact zoek dan zegt hij:Niet ondersteunde URL. Dit is het enige wat ik kan met mijn mobiel. Kan iemand mij plz helpen??? Of weet iemand hoe ik verder kan?

Ik kan trouwens wel bellen (met stembediening) of gebeld worden.

bij voorbaat bedank sv231200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:32

talin

ES-MA

volgens mij staat er bij de Pangu app, dat je voordat je begint een backup moet maken.
dus telefoon ven restoren naar fabriekssettings ( aan iTunes hangen ) en daarna die backup terug zetten.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja maar dat was ik vergeten om te doen dus die is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:57

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Dan zit er niets anders op dan factory reset zonder backup te resturen..

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja maar mijn homebutton werkt dus niet dus weet je ook hoe je dat kan doen zonder homebutton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:32

talin

ES-MA

Anoniem: 650481 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 12:11:
ja maar mijn homebutton werkt dus niet dus weet je ook hoe je dat kan doen zonder homebutton
je laat het je ook allemaal wel makkelijk aandragen!

http://download.cnet.com/ReiBoot/3000-18553_4-76037571.html

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
haha ja bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het heeft gewerkt heel erg bedankt
Pagina: 1