Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Aankoopadvies nieuwe led tv 46-50 inch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn op zoek naar een nieuwe led-tv, maar door het grote aanbod zien wij door de bomen het bos niet meer.

We zoeken een tv van 46 tot 50 inch. Verder is ons in de winkel geadviseerd om voor minimaal 400 hz te gaan. Ons budget is max 800 euro.

Wij overwegen de volgende toestellen:

Philips 48PFK6609
Sony KDL50W815B

Klopt het dat Sony geen apps als uitzendinggemist en RTLgemist aanbiedt? Dit werd ons in de winkel namelijk verteld of is deze info inmiddels achterhaald?
Welke van de bovenstaande toestellen adviseren jullie of hebben jullie een ander toestel in gedachte dat aan bovenstaande wensen voldoet?

Alvast dank,

• Rol-Co
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-11 10:12

Rol-Co

3,8kWpZ 4,98kWpO-Z-W 2,86kWpN

Kijk ook eens naar de Tx-50as650 , (700,-) en heeft alles aan boord. Ik heb zelf de 55 en prima tv.

Noord-Oost-Zuid-West 11640Wp Totaal Live, Netduino advanced pv logging

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 20:16
Als het goed is hebben NPO, RTL Gemist en Kijk een pagina met TV's die ze ondersteunen. Onze conclusie was een maand geleden al snel duidelijk: Samsung heeft het breedste Smart-TV aanbod met zowel NPO, RTL en SBS.
Daarbij kwam de Samsung UE40H6400 zeer goed uit reviews en konden we 'm zonder CI+-slot zeer goedkoop bij Redcoon kopen. Zeer tevreden over die TV, beeldkwaliteit is erg goed en de snelheid van de Smart TV-interface is ook in orde.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Verwijderd

Topicstarter
Oke, oke! Misschien anderen die ook nog suggesties hebben?

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03:06
Ik heb de laatst de Sony KDL-48W585B gekocht en ben erg tevreden.

Dit --> pricewatch: Sony Bravia KDL-48W585B Zwart

Zit een goed Samsung paneel in en heeft 4 HDMI-ingangen !

Via een Coolblue coupon had ik hem in huis voor € 494,-- ( incl. verzenden ).

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Voor aankoopadvies hebben we CEA, schopje die kant op.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1