Zoals de titel al beschrijft vervang ik mijn Asus H87i-plus naar een MSI Z87i AC. Nu vraag ik me af of ik deze zomaar kan vervangen of dat ik mijn Windows 7 opnieuw moet installeren. Ik heb vele programma's geïnstalleerd op mijn SSD en zie er erg tegen op om alles op nieuw te installeren. Alle drivers van MSI heb ik al op mijn harde schijf gezet en ik hoop dat ik de huidige Asus drivers handmatig kan verwijderen. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Verder heb ik nog een 3tb HDD. Deze is geunlocked met Asus disk unlocker. (Zodat de volledige 3tb ter beschikking kwam) Ik maak me een beetje zorgen dat ik straks al mijn data kwijt ben op deze schijf. Op deze HDD staat ook mijn persoonlijke mappen zoals: afbeeldingen, video's, downloads, muziek, etc.. Zodra ik een nieuwe install doe op mijn SSD gaat dit waarschijnlijk ook voor problemen zorgen, aangezien deze mappen dan dubbel op mijn pc staan.
Iemand die me gerust kan stellen of van wat tips kan voorzien? Alvast bedankt!
Verder heb ik nog een 3tb HDD. Deze is geunlocked met Asus disk unlocker. (Zodat de volledige 3tb ter beschikking kwam) Ik maak me een beetje zorgen dat ik straks al mijn data kwijt ben op deze schijf. Op deze HDD staat ook mijn persoonlijke mappen zoals: afbeeldingen, video's, downloads, muziek, etc.. Zodra ik een nieuwe install doe op mijn SSD gaat dit waarschijnlijk ook voor problemen zorgen, aangezien deze mappen dan dubbel op mijn pc staan.
Iemand die me gerust kan stellen of van wat tips kan voorzien? Alvast bedankt!