Printen van product vergelijking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sint75
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-03 15:53
Beste,

Ik heb een 2 tal vragen.
1. bij de vergelijking krijg je maar 4 vergelijkingen naast elkaar. zou fijn zijn als je dit zelf kunt aanpassen naar gelang je scherm breedte.
2 Ik krijg het niet meer voor elkaar om de te vergelijken producten uit te printen. Een tijd geleden kon het nog wel. Weet niet precies hoelang geleden dat was. IE versie 11. Kan dit mogelijk gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:47

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ik verplaats dit topic naar Mooie Features voor aandacht van onze productmanager :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616678

Je kan meer dan 4 producten met elkaar vergelijken. Je krijgt dan een verticale scrollbar aan de rechterkant. Misschien is je deze niet opgevallen?

Of er ooit een printmogelijkheid op deze pagina was, ga ik even navragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:22
Anoniem: 616678 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:45:
Je kan meer dan 4 producten met elkaar vergelijken. Je krijgt dan een verticale scrollbar aan de rechterkant. Misschien is je deze niet opgevallen?
Wat hij volgens mij bedoelt, is dat hij er meerdere tegelijkertijd wil zien. Nu zie je er maximaal 4 tegelijkertijd, maar stel dat je scherm ruimte heeft voor 8, dan zou hij er het liefst 8 tegelijkertijd naast elkaar willen zien. Hij wil niet scrollen

Je zit dan wel buiten de 980px breedte van de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is het dan niet handiger om de website weer wat breder te maken? Of heeft dat te maken met de schaling op alle soorten resoluties?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Laatst online: 11:22
Dat heeft nogal wat voeten in de aarde en doe je niet zo even tussendoor. Dat zou ook een aardige impact hebben op de take-over, die commercieel afgenomen kan worden. Als Sales daar geen goede vervanger voor heeft, dan maakt dat het nog wat lastiger.

Natuurlijk kun je sommige pagina's wel breder maken als daar nooit een take-over wordt verkocht, maar dat is een symptoonbestrijding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Laatst online: 20-03 15:39

Hedva

Blobfish

Er mag sowieso wel eens gekeken worden naar @media print css.
Elke pagina komt eruit als stront. Ik snap dat het niet de hoogste prioriteit heeft maar zoals het momenteel is, is het wel heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 616678

We gaan onderzoeken of het handig is om een grade A+ variant te maken van de productvergelijking pagina voor gebruik op grote schermen (lijkt ons de beste pagina om mee te beginnen). M.b.t. het printen: daar gaan we even induiken.
Pagina: 1