Leverbaarheid NZXT Kraken X61

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo450
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Beste Tweakers,

Is er iemand die duidelijkheid kan verschaffen over de leverbaarheid van de kraken X61. Probeer deze nu al een maand aan te schaffen maar blijkbaar hebben alle webshops (in de pricewatch) deze niet op voorraad en is ook niet bekend wanneer deze weer binnenkomen.

Heb mijn lopende order (al een dikke maand geleden besteld) maar geannuleerd..

Hopelijk is er iemand die mij wel iets kan vertellen wat er bij NZXT aan de hand is met de koelers of een webshop weet waar deze wel op voorraad is. ;)

Groeten,
Roel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PheraX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:45
fabrikant al een mail gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo450
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ja heb ik gedaan maar er is nog niet op mijn ticket bij NZXT gereageerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Rollo450 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:29:
Ja heb ik gedaan maar er is nog niet op mijn ticket bij NZXT gereageerd...
Hi Rollo450,

Ik heb in november een X61 Kraken aangeschaft maar deze in december RMA gestuurd wegens een ratelende pomp.
De levertijd was eind december geschat op ongeveer vijf weken.

Bij bijvoorbeeld Azerty zal hij weer op 30 januari 2015 beschikbaar zijn. Vaak worden deze producten in batches door de fabrikant verscheept. Hij zou dus rond de 30e weer leverbaar zijn bij de meeste webshops.

NZXT een ticket sturen heeft overigens geen zin, mijn ervaring is dat deze zeer zelden beantwoord worden... Ik heb ze toentertijd een drietal tickets gestuurd waarvan er 0 beantwoord zijn over de ratelende pomp en een eventuele fix hiervoor.

Ik raad je overigens aan direct de stock NZXT fans te vervangen; deze maken echt bizar veel kabaal!
Mocht je meer info willen dan pm je maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
stin00 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 12:38:
[...]

Hi Rollo450,

Ik heb in november een X61 Kraken aangeschaft maar deze in december RMA gestuurd wegens een ratelende pomp.
De levertijd was eind december geschat op ongeveer vijf weken.

Bij bijvoorbeeld Azerty zal hij weer op 30 januari 2015 beschikbaar zijn. Vaak worden deze producten in batches door de fabrikant verscheept. Hij zou dus rond de 30e weer leverbaar zijn bij de meeste webshops.

NZXT een ticket sturen heeft overigens geen zin, mijn ervaring is dat deze zeer zelden beantwoord worden... Ik heb ze toentertijd een drietal tickets gestuurd waarvan er 0 beantwoord zijn over de ratelende pomp en een eventuele fix hiervoor.

Ik raad je overigens aan direct de stock NZXT fans te vervangen; deze maken echt bizar veel kabaal!
Mocht je meer info willen dan pm je maar :)
Veel herrie?? Vind dat wel meevallen,tot 40% is het goed te doen,bij 25% zijn ze stil,en om nou te zeggen dat het superheet wordt,nee niet echt.
Net een goed uur asassins creed unity zitten spelen,fan in custom profile gezet waarbij ik let op geluid,en processor kwam niet boven 40 graden uit.35% bij 35 grade,40% bij 40 graden,en ga zo maar verder.
Kortom,koelt goed en is stil tot 40% wat meer dan genoeg is om een i7 5820 koel te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:55
Corona schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:07:
[...]

Veel herrie?? Vind dat wel meevallen,tot 40% is het goed te doen,bij 25% zijn ze stil,en om nou te zeggen dat het superheet wordt,nee niet echt.
Net een goed uur asassins creed unity zitten spelen,fan in custom profile gezet waarbij ik let op geluid,en processor kwam niet boven 40 graden uit.35% bij 35 grade,40% bij 40 graden,en ga zo maar verder.
Kortom,koelt goed en is stil tot 40% wat meer dan genoeg is om een i7 5820 koel te houden.
Bijna 3 maanden later reageren is wel een beetje overdreven. Hij heeft hem (of een andere koeler) ondertussen wel...
Pagina: 1