Samsung WAM550 actie Tele2

Pagina: 1
Acties:
  • 461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:01

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
In december heb ik mijn abonnement bij Tele2 verlengd en kreeg ik een Samsung M5 Multispeaker cadeau. Nu keek ik bij Samsung en blijkt dat er dus een cashbackactie is van € 50,- bij aanschaf van deze speaker. Ik netjes het formulier invullen en staat Tele2 er dus niet bij.

Mijn vraag is eigenlijk of er een winkel is dat een partnerschap met Tele2 heeft zodat ik deze winkel kan invullen als zijnde de leverancier?

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cash back geldt denk ik alleen wanneer er ook cash forward is geweest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:01

migros

Nooit meer een Samsung

Topicstarter
Volgens mij heeft dat er niets mee te maken. Als ik een tv koop en ik krijg dat ding er gratis bij. Dan is het gewoon onderdeel van de koop en dan heb ik dezelfde rechten als iemand die er de volle pond voor betaalt.

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:05
migros schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 23:00:
Volgens mij heeft dat er niets mee te maken. Als ik een tv koop en ik krijg dat ding er gratis bij. Dan is het gewoon onderdeel van de koop en dan heb ik dezelfde rechten als iemand die er de volle pond voor betaalt.
Actie is alleen geldig bij geselecteerde winkels, zoals in de voorwaarden staat. Kijk of jouw verkoper erbij staat anders heb je gewoon pech. Samsung Nederland heeft gekozen voor exclusieve verkooppunten aangezien andere winkels mogelijk modellen inkopen van buitenlandse verkopers. Dan valt het wel te begrijpen dat het alleen bij geselecteerde verkopers geldt. Alle andere zaken om de cashback onterecht te ontvangen valt onder het kopje fraude... Wat je wel kan doen is bellen naar de Samsung om te vragen of jouw M5 ook onder de actie valt.

Anders zou het zijn geweest als jouw verkoper geadverteerd had met 50 euro korting dan kon je aannemen dat je korting zou krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door Exor op 17-01-2015 00:25 . Reden: nuancering ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
In december heb ik mijn abonnement bij Tele2 verlengd
Dus moet je je vraag aan Tele2 stellen, er is niemand anders die hier iets mee zou moeten willen.

Tele2 heeft jou kennelijk verteld dat je recht hebt op die cashback terwijl dat niet zo is. Ik snap niet dat je ze niet gewoon voor de rechter sleept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02:05
tinzarian schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 00:00:
[...]

Dus moet je je vraag aan Tele2 stellen, er is niemand anders die hier iets mee zou moeten willen.

Tele2 heeft jou kennelijk verteld dat je recht hebt op die cashback terwijl dat niet zo is. Ik snap niet dat je ze niet gewoon voor de rechter sleept.
Wel even goed lezen: Tele2 heeft beloofd om Samsung M5 Multispeaker cadeau te doen aan TS (dus geen woord over 50 euro lijkt me). Echter, TS wilt naast de gratis M5 nu ook gebruik maken van de cashback van 50 euro. Het probleem is dat Tele2 niet op de lijst van verkopers staat bij Samsung, en ik denk dat de verlengingsaanbod alleen online (???) geldig was. Maar TS moet ook een kopie van de aankoopbon meesturen en een ander winkel opgeven dan wat op de bon staat lijkt me niet handig...

Wat TS altijd kan doen is het volgende:
Indien u problemen ondervindt bij het online registreren, neem contact op met de Samsung Service en Informatielijn 0900-
SAMSUNG (0900-7267864) (10 ct/pm) of per e-mail naar samsung@consumercare.info.
@ onderstaande: TS schrijft:
Nu keek ik bij Samsung en blijkt dat er dus een cashbackactie is van € 50,- bij aanschaf van deze speaker.

[ Voor 26% gewijzigd door Exor op 17-01-2015 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De TS wil er niet alleen gebruik van maken hij (of wellicht zij) vindt dat dat hij daar recht op heeft. Dat moet dus wel zijn op basis van uitingen van Tele2, want de TS zal dat niet op niks baseren, dus vandaar mijn advies om bij Tele2 te gaan klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Hij is er gewoon per toeval achter gekomen dat er een cashback actie voor was en niet op de hoogte blijkbaar hoe het in de praktijk werkt met Samsung cashback acties. Tele2 kan ze net zo goed direct bij Samsung vandaan hebben maar ze zijn geen Samsung dealer dus geldt de cashack gewoon niet ... punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is inderdaad iets wat de TS met Tele2 op zal moeten nemen, maar die zullen niets voor hem kunnen doen. Er is geen aankoop van een product geweest.

Vandaar een slotje :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.