Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en voornamelijk het spel iRacing. Eventueel later gebruiken voor het werken in databases.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer als 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x 30 inch monitoren en daarnaast muis en tb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk waar geen idee, heb het forum hier een beetje rond gespit en gekeken waar reageerders mee aan kwamen op topics voor game pc's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het spel vlekkeloos speelt. Geluid of energie maken niet veel uit. Wil wel dat de monitoren beide op volledige resolutie kunnen draaien. Er moet een SSD in voor toekomstige plannen voor het werken met databases.
Ga je overklokken?
Nope
Ik vind het moeilijk om iets samen te stellen omdat ik geen idee heb wat ik echt nodig heb voor het spel iRacing. Ben niet echt thuis op dit gebied dus wil graag jullie mening
Hier onder mijn lijstje
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, en voornamelijk het spel iRacing. Eventueel later gebruiken voor het werken in databases.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Niet meer als 1000 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
2x 30 inch monitoren en daarnaast muis en tb.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb werkelijk waar geen idee, heb het forum hier een beetje rond gespit en gekeken waar reageerders mee aan kwamen op topics voor game pc's.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dat het spel vlekkeloos speelt. Geluid of energie maken niet veel uit. Wil wel dat de monitoren beide op volledige resolutie kunnen draaien. Er moet een SSD in voor toekomstige plannen voor het werken met databases.
Ga je overklokken?
Nope
Ik vind het moeilijk om iets samen te stellen omdat ik geen idee heb wat ik echt nodig heb voor het spel iRacing. Ben niet echt thuis op dit gebied dus wil graag jullie mening
Hier onder mijn lijstje
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 191,- | € 191,- |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 72,95 | € 72,95 |
1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 350,95 | € 350,95 |
1 | Fractal Design Define R4 Titanium Grey | € 89,95 | € 89,95 |
1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 24,95 | € 24,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 73,95 | € 73,95 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 968,65 |