Toon posts:

Webhoster met kickback gezocht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:07
Omdat ik de laatste tijd heel veel sites bouw, ben ik op zoek naar een hosting partij waarbij mijn klant zelf eigenaar wordt van het domein en de hostingpakket kosten betaald, maar waarbij ik zelf maandelijks of jaarlijks een kickback krijg voor het aandragen van de klant.

Heel veel hosters hebben wel een affiliate programma, maar dan krijg je 1 malig een paar euro per klant. Dit is ook meer bedoelt voor traffic partners. Dan heb je vaak reseller mogelijkheden, maar dan moet je ook zelff de facturatie regelen (net als bij zelf hosten).

Aangezien bol.com en shopify wel dit soort programma's hebben, vermoed ik dat ik bij de verkeerde hosters zit te kijken? Wie kan me helpen?

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-07 10:58
Dreamhost.com heeft dat volgens mij...

http://www.dreamhost.com (als je voor dreamhost zou kiezen zou ik het apprecieren als je deze link gebruikt..)

Je kan overigens kiezen tussen 1-malig 97$ per klant, of 10% per annual

[Voor 2% gewijzigd door dusty op 16-01-2015 03:18. Reden: ref link foetsie.]

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Dutch2007 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 21:36:
(als je voor dreamhost zou kiezen zou ik het apprecieren als je deze link gebruikt..)
Die referralink mag hier niet.

En als TS zich richt op de Nederlandse markt dan lijkt me een partij met servers aan de andere kant van de oceaan niet heel praktisch (om meerdere redenen).

• Nenoki
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-06 09:11
Wanneer je een Nederlandse partner zoekt dan zou je voor Versio kunnen kiezen. Zij hebben een parnerprogramma waarbij u 25% verdient op de hosting pakketten en dit ook geldig is voor verlengingen.

=============================
Partner programma
Geld verdienen en blijven verdienen was niet eerder zo makkelijk geweest! Als u deel neemt aan ons partner programma dan kunt u uw familie en kennissen via uw partner link Versio laten bezoeken. Wanneer iemand via uw partner link Versio bezoekt wordt het IP adres van de bezoeker opgeslagen in onze database en dit IP adres wordt gekoppeld aan uw partner account.

Wanneer iemand zich binnen 24 uur vanaf dit opgeslagen IP adres registreert als klant dan krijgt u 25% van wat deze klant uitgeeft aan webhosting, reseller hosting en VPSen. Ook bij verlenging van webhosting, reseller hosting en VPS abonnementen krijgt u 25% van wat de klant uitgeeft. Dit betekent dat wanneer u éénmaal een klant heeft aangebracht u verder niets hoeft te doen. Zolang de klant bij ons blijft krijgt u 25% van wat de klant uitgeeft aan webhosting, reseller hosting en VPSen. Afhankelijk van hoeveel klanten u aanbrengt, kunt u op deze manier een leuk inkomstenbron opbouwen zonder dat u uw handen uit de mouwen hoeft te steken.

Iedere maand uitbetaald, ongeacht uw saldo
U wordt aan het eind van iedere maand uitbetaald, ongeacht de hoogte van het door u te ontvangen bedrag. U wordt uitbetaald in uw online portemonnee. U kunt het bedrag daar laten staan voor uw uitgaven bij Versio of u kunt het bedrag opnemen en laten overschrijven naar uw rekening.

Bij verlengingen ontvangt ook u 25%
Ook bij de verlenging van de abonnementen van de door u aangebrachte klant ontvangt u 25%. U kunt op deze manier dus een vaste inkomstenbron opbouwen.

Kant en klare banners
U krijgt kant en klare banners die u eventueel kunt gebruiken op uw websites. U hoeft alleen een stukje HTML te plakken in uw bron bestanden om geld te verdienen met uw websites.
=============================

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:57
Argeweb heeft zoiets, maar ik weet niet of het terugkerend is: https://www.argeweb.nl/partners/affiliates

"only by myth-making, only by becoming 'sub-creator' and inventing stories, can Man aspire to the state of perfection" - Tolkien

• tijnvw
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:43
Interessant topic voor webbouwers die regelmatig nieuwe websites opleveren. Toch maar weer oprakelen maken dit draadje! :)

Heb op dit moment mijn klanten bij een hostingpartij ondergebracht waar ik jaarlijks terugkerende kickback (op alle uitgaven) ontvang. Echter ben ik de laatste tijd steeds minder tevreden over de dienstverlening dus kijk ik naar wat andere partijen bieden.

- Versio: 25% op alle uitgaven van een aangebrachte klant, zolang diens contract loopt. Dit gebeurt op basis van het IP-adres dat jouw affiliate-link bezoekt. Als er vanaf dat adres binnen 24 uur een bestelling wordt gedaan, is deze klant aan jouw partner-ID gekoppeld. Ik krijg wel uit hun site en reviews de indruk dat dit dusdanig budget is, dat dit leuk is voor hobbysites, maar ik dit mijn klanten niet zou willen aanraden.
- Argeweb: hosting met goede reputatie, eenmalige kickback bij aanbrengen klant. Vergoedingenoverzicht op hun site komt niet meer overeen met aanbod op de website (in ieder geval andere namen), maar vergoeding lijkt rond de 25% te zitten. Nadeel: bij verlengen contract, geen vergoeding meer.
- TransIP: lijkt me ook een goede partij te zijn: goede connectie AMS-IX (datacentrum bij Sloterdijk), gebruik SSD's en website die een wat hoger nerd-gehalte heeft. Ik heb ze gebeld voor meer info (onder andere ondersteuning Let's Encrypt) waarbij de helpdeskmevrouw me meteen lief doorverwees naar email voor technische ondersteuning. Heb ze nu gemaild, ben benieuwd naar hun reactie. Als mensen het interessant vinden: let me know, dan werk ik dit topic weer bij.

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-06 10:00
dat is niet de bedoeling

[Voor 85% gewijzigd door DJSmiley op 09-01-2017 22:21]

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee