Toon posts:

Test aankoop tablet

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kreeg vandaag een brief van test-aankoop, als ik een abbonement afsluit dat ik een gratis tablet ontvang, je moet terugsturen en stickers plakken wat je wilt. Heb dit niet aangevraagd kan dit door bv ooit eens een nieuwsbrief ingevuld te hebben en akkoord gegaan te zijn dat ze gegevens doorspeelden aan derden?
Wat doe ik nu best om er niet op in te gaan? Terugsturen, een mail sturen of gewoon niet op antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Na je post 3 keer gelezen te hebben denk ik dat ik het snap: Je hebt reclame in je brievenbus gekregen? Dat is het probleem? Gewoon negeren dan :p

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jup, heb ondertussen gezien dat je sowieso al een formulier moet invullen vooralleer je akkoord gaat. Negeren kan dus geen kwaad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n8n
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-10 20:10

n8n

Als ze een antwoordnummer hebben kan je gratis een stoeptegel naar ze opsturen, gratis voor jouw dan. Moderne equivalent van een paardenhoofd onder de lakens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik weet niet wat dit met internetmarketing te maken heeft maar hoe dan ook heeft je topic in deze vorm geen zin. Je topicstart is niet duidelijk omdat je geen info geeft.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.