Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik game graag, maar niet al te zware games, op dit moment: Trackmania, League of Legends, CS:GO & andere kleine, niet al te zware games. Later misschien nog wel van plan om GTA V te spelen. Voor mijn studie moet ik soms wat renderen, maar niet al te zware projecten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de €500, max €600. (excl monitoren die ik nog aan ga schaffen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog harde schijven (ssd wil ik er nog wel bij kopen), voeding en RAM. Ik heb ook nog een kast, geen idee wat daar de verschillen in zijn, als in wat wel en niet past. De volgende dingen heb ik dus nog, samen met harde schijven.
Ik had ook een beste processor, maar die is helaas overleden
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil dus een nieuwe SSD, processor, videokaart & moederbord.
Ik heb alleen geen idee in hoeverre deze voeding nog goed is voor wat er nieuw bijkomt.
Ik heb de budget gaming PC van november als leidraad genomen, maar ik heb weinig verstand van computers en wat er uit mijn oude PC mee kan naar de nieuwe. Die uit november is dus:
Is deze budget setup nog steeds met de tijd? Of is er misschien voor een klein bedrag nog wat te upgraden waardoor ie wat langer bij te tijd blijft?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niks uit, als het maar goed samenwerkt en goed gaat werken met 2x 1080p monitoren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever geen stofzuiger, lijkt me fijn
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Sorry als ik in dit topic echt belachelijke dingen heb gelult.
Ik game graag, maar niet al te zware games, op dit moment: Trackmania, League of Legends, CS:GO & andere kleine, niet al te zware games. Later misschien nog wel van plan om GTA V te spelen. Voor mijn studie moet ik soms wat renderen, maar niet al te zware projecten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst rond de €500, max €600. (excl monitoren die ik nog aan ga schaffen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog harde schijven (ssd wil ik er nog wel bij kopen), voeding en RAM. Ik heb ook nog een kast, geen idee wat daar de verschillen in zijn, als in wat wel en niet past. De volgende dingen heb ik dus nog, samen met harde schijven.
Ik had ook een beste processor, maar die is helaas overleden
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Cooler Master Elite 311 Plus | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair CMV8GX3M2A1333C9 | € 69,04 | € 69,04 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 56,95 | € 56,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil dus een nieuwe SSD, processor, videokaart & moederbord.
Ik heb alleen geen idee in hoeverre deze voeding nog goed is voor wat er nieuw bijkomt.
Ik heb de budget gaming PC van november als leidraad genomen, maar ik heb weinig verstand van computers en wat er uit mijn oude PC mee kan naar de nieuwe. Die uit november is dus:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Athlon II X4 860K Black Edition Boxed | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | MSI A78M-E45 | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 139,95 | € 139,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Antec VP350P | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 69,13 | € 69,13 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 454,83 | |
Is deze budget setup nog steeds met de tijd? Of is er misschien voor een klein bedrag nog wat te upgraden waardoor ie wat langer bij te tijd blijft?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt me niks uit, als het maar goed samenwerkt en goed gaat werken met 2x 1080p monitoren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liever geen stofzuiger, lijkt me fijn
Ga je overklokken?
Nee, dat ben ik niet van plan.
Sorry als ik in dit topic echt belachelijke dingen heb gelult.