Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
Afgelopen maandag mijn AX750 opgestuurd omdat die niet meer werkt, verzekerd betaald 11 euro via DHL, krijg ik dinsdag de melding, pakje niet kunnen afleveren omdat niemand er was.... :+ (for real) ?

En vandaag krijg ik weer dezelfde melding... dat kan toch niet waar zijn, dit is het RMA centrum voor heel Europe hier in Almere daar is toch wel altijd iemand, is dit gewoon een luie bezorger die geen zin heeft om er naar toe te rijden? Ik krijg nu door deze zeik mijn pakje retour en mag dus vrolijk weer 11 euro gaan betalen?

Corsair in Almere kan je niet bellen blijkbaar 8)7 Of heeft iemand hier een nummer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:23

InFamous

excommunicado

http://www.telefoonboek.n...mere/corsair-memory-b.v./ of het nummer klopt weet ik niet.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-10 14:37
Thanks maar die had ik ook al gezien is blijkbaar niet van Corsair, kreeg teminste iemand van Uniforce aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij krijgen ze dan keurig een briefje dat ze het mogen afhalen op het dhl depot.

best kans dat corsair in almere maar een kleine vestiging is en als de bezorger in de pauze tijd komt dat er niemand aanwezig is (zou slordig zijn maar het kan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is meer een rant dan een discussietopic, en daar is het Shopping Forum niet voor bedoeld :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.