Aangezien mijn telefoon (Xiaomi Mi3) gesneuveld is ben ik eigenlijk met spoed op zoek naar een nieuwe telefoon. Nu heb ik een iets minder groot budget dan toen ik mijn Mi3 kocht, maar ben ik wél heel kieskeurig en voor mij is het nogal lastig om dus een goede telefoon te zoeken. Ik heb wel wat verstand van telefoons, maar ik neem aan dat er hier mensen zitten die nog méér verstand hebben. Ik vind het geen probleem om een Chinese telefoon te kopen, zolang 'ie dan maar lang genoeg mee gaat.
Ik zoek een?
- Een telefoon met android
- Ik heb geen verstand van processors, dus ik weet niet wat jullie mij aanraden. Zie hieronder waarvoor ik het wil gaan gebruiken
- Toch wel een fatsoenlijke camera, en ja, óók de voorcamera moet voldoende zijn.
- Het liefst een telefoon van 5 inch, 4.7 kan misschien ook nog, maar kleiner niet.
- 2GB ram (vind 1 dan weer net te weinig, bij mijn Mi3 had ik ik die 2GB echt wel nodig.
- En een mooie telefoon. Uiterlijk is óók belangrijk.
- Een redelijk grote batterij. Ik gebruik mijn telefoon de hele dag door en ik heb weinig zin om de hele tijd powerbanks met me mee te sleuren.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 150-200 euro. Als ik hier écht niets kan vinden, kan ik er ook nog wel meer aan uitgeven, maar als arme student vind ik 150 euro al veel :l
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tienduizend dingen tegelijk te doen. Letterlijk. Whatsapp, Facebook, Skype, Tumblr, Netflix, Snapchat.. En dat allemaal tegelijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Weer een Xiaomi Mi3 (is wel duurder)
- THL 5000
- iNew V7 (is dan weer redelijk goedkoop, alleen weet ik niet of de processor snel genoeg is + de voorcamera is maar 2 mp[
- Xiaomi RedMi Note Pro (is dan wel weer 5.5 inch...)
Welke vragen heb je hier nog over?
Alles wat jullie op- en aan te merken hebben is welkom. Dus kom maar op!
Ik zoek een?
- Een telefoon met android
- Ik heb geen verstand van processors, dus ik weet niet wat jullie mij aanraden. Zie hieronder waarvoor ik het wil gaan gebruiken
- Toch wel een fatsoenlijke camera, en ja, óók de voorcamera moet voldoende zijn.
- Het liefst een telefoon van 5 inch, 4.7 kan misschien ook nog, maar kleiner niet.
- 2GB ram (vind 1 dan weer net te weinig, bij mijn Mi3 had ik ik die 2GB echt wel nodig.
- En een mooie telefoon. Uiterlijk is óók belangrijk.
- Een redelijk grote batterij. Ik gebruik mijn telefoon de hele dag door en ik heb weinig zin om de hele tijd powerbanks met me mee te sleuren.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 150-200 euro. Als ik hier écht niets kan vinden, kan ik er ook nog wel meer aan uitgeven, maar als arme student vind ik 150 euro al veel :l
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tienduizend dingen tegelijk te doen. Letterlijk. Whatsapp, Facebook, Skype, Tumblr, Netflix, Snapchat.. En dat allemaal tegelijk.
Wat heb je zelf al gevonden?
- Weer een Xiaomi Mi3 (is wel duurder)
- THL 5000
- iNew V7 (is dan weer redelijk goedkoop, alleen weet ik niet of de processor snel genoeg is + de voorcamera is maar 2 mp[
- Xiaomi RedMi Note Pro (is dan wel weer 5.5 inch...)
Welke vragen heb je hier nog over?
Alles wat jullie op- en aan te merken hebben is welkom. Dus kom maar op!