Hallo allemaal,
Ik zit nu terug op mijn back-up toestel, een jiayu G3. En die dual-core werkt verrassend nog redelijk snel met een custom ROM maar ondertussen echt wel tijd voor een nieuwe weer
.
Eigenlijk ben ik aan het wachten op de Meizu M1 Note en de Jiayu S3 maar van beide is er nog niets bekend wat lanceer-datum betreft. De M1 Note is er al wel, maar dan alleen de TD-LTE versie en we willen natuurlijk de FDD
Zover mij bekend:
Jiayu S3
FDD LTE
• Alloy body
• 20.7MP camera
• FDD LTE ook hier niet helemaal duidelijk. Ze ondersteunen er 13 maar dat is inclusief TD-LTE
• Luxe audio-chip
[/list]
Nu hebben alle toestellen zeker nog aanvullende pluspunten/verschillen maar deze kwamen bij het meeste boven bij het maken van de keuze.
Ik neig naar de Jiayu S3 of de Meizu MX4 omdat deze nu te koop zijn en ik moeilijk kan wachten.
Wat denken jullie?
Ik zit nu terug op mijn back-up toestel, een jiayu G3. En die dual-core werkt verrassend nog redelijk snel met een custom ROM maar ondertussen echt wel tijd voor een nieuwe weer
Eigenlijk ben ik aan het wachten op de Meizu M1 Note en de Jiayu S3 maar van beide is er nog niets bekend wat lanceer-datum betreft. De M1 Note is er al wel, maar dan alleen de TD-LTE versie en we willen natuurlijk de FDD
Zover mij bekend:
Jiayu S3
- Kost ongeveer 200 dollar (inChina 145 dollar)
- Ondersteund FDD-LTE 3 & 7 & 20 (1800 & 2600 & 800)
- Volgens mij al nu te verkrijgen maar de volledige productie laat nog op zich wachten. Zou ik daar op wachten? Zouden er kinderziektes in de eerste batch S3's zitten?
- Verwijderbare accu
- Kost ongeveer 250 dollar (in China 160 dollar)
- Ondersteund alleen FDD LTE: 1800/2100/2600MHz (niet veel over kunnen vinden)
- Die kekke kleurtjes vind ik stiekem helemaal niet zo kek
- Maar het blijft Meizu

- FlymeOS
FDD LTE
• Alloy body
• 20.7MP camera
• FDD LTE ook hier niet helemaal duidelijk. Ze ondersteunen er 13 maar dat is inclusief TD-LTE
• Luxe audio-chip
[/list]
Nu hebben alle toestellen zeker nog aanvullende pluspunten/verschillen maar deze kwamen bij het meeste boven bij het maken van de keuze.
Ik neig naar de Jiayu S3 of de Meizu MX4 omdat deze nu te koop zijn en ik moeilijk kan wachten.
Wat denken jullie?
[ Voor 19% gewijzigd door Call of Duty op 15-01-2015 16:37 ]