Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het overwegen om een LG G2 te kopen, ik kom van een iPhone 4 S.
Kun je die 2 gsm's vergelijken? Is het nog de moeite om een LG G2 te kopen nu de LG G3 uit is.
Hoe zit het met de play store? Zijn de meeste spelletjes er op te doen?
Graag jullie menig.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De G2 draait fluitend alle games uit de playstore. De algemene mening is dat die toestel eigenlijk beter is dan de G3, die vooral last heeft van zijn hoge resolutie (QHD).

Ten opzichte van de 4S zal de G2 wel ineens een groot toestel zijn en het OS is natuurlijk compleet anders.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Het lijkt er op da de G2 de update naar Android 5 gaat krijgen, daarmee kun je zeker een paar jaar vooruit op het Android platform, dus ja, prima keuze.
Hier nog een specificatie vergelijking:
http://www.phonearena.com...4s,LG-G2/phones/5257,7969

Dan is er nog het formaat verschil, dus houd wel even de telefoon in de handen in de winkel voordat je hem koopt, je gaat van 3,5 naar 5,2 inch scherm en dat is best een heftig verschil in je broekzak, maar als je iemand bent die haar toestel in de handtas vervoerd heb je er minder last van.

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Dat is geen "lijkt" hoor. De G2 en G3 zijn officieel door LG genoemd om de Lollipop update te krijgen. Sterker nog, gisteren dook die android 5.0.1 rom her en der al op (niet officieel).

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
@PaT, ik kon geen officiele bevestiging vinden, maar wel een hoop speculatie en geruchten, dus dan ga ik dat ook niet de zekerheid roepen.

Verwijderd

Schitterende telefoon. Prachtig scherm, smalle randen aan de zijkant en de grootte valt voor een 5,2"ook hartstikke mee. Verder niet onbelangrijk (zeker voor jou ;)): goede accuduur. Foto's zijn ok (maar denk ik niet beter dan die van een iPhone 5/6; 4 zou ik niet weten). Focus in mindere lichtomstandigheden gaat niet supervlot maar dat is voor mij iig niet echt van belang.

Binnenkort heb je de BTW-vrije dagen weer bij Mediamarkt. Dan zakt de G2 naar zo'n €270,-. Of anders via Marktplaats mensen zoeken die 'em bij een abo nemen en doorverkopen.

Zoals PaT al zegt: de G3 vind ik ook de moeite niet waard en de G2 ziet er zelfs wat strakker uit (door de smallere bezels).

Verwijderd

LG G2 is inderdaad een prima telefoon. Wat hierboven ook genoemd is: goede accu & uitstekende specs voor die prijs. Helaas is die van mij 2 keer total loss gegaan na een kleine val van nog geen halve meter, dus ik koop een ander toestel. Maar voor de mensen die voorzichtig zijn is dit een uitstekend ding.

Wel had ik ook vaak last van het focussen in mindere lichtomstandigheden waardoor scherpe foto's een zeldzaamheid waren in die situaties en de belkwaliteit was toch minder goed dan van mijn Galaxy S3 welke ik voor de LG g2 had.

Verwijderd

spam

[ Voor 99% gewijzigd door Kees op 28-01-2015 18:16 ]

Pagina: 1