Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Is er iemand die ervaring heeft met de website www.antelife.com
Ik wil hier namelijk een smartphone kopen omdat dit veel geld scheelt tegenover de Nederlandse prijzen. Het gaat hier om de Lenovo Goldon Warrior A8. Aan de specificaties te zien moet dit zeker geen slechte telefoon zijn, en ook de reviews die ik over de telefoon zelf lees zijn niet slecht. Alleen nu de site waar ik het wil bestellen deze is me aangeraden door een vriend van me die er goede ervaring mee heeft, het is namelijk zo dat ze hier vaak telefoons verkopen die ze op hebben geslagen in Spanje (waaronder ook deze telefoon) waardoor de levertijd een stuk korter is. Alleen wanneer ik zelf ga zoeken op reviews over deze site vind ik meer slechte als goede reacties en dat wekt bij mij dus enige twijfel op. Ik vraag me af of er ook mensen zijn die veel ervaring hebben met bestellen via deze site en of deze ervaringen wel goed zijn, het is namelijk ook zo dat mensen vaak alleen reviews plaatsen op het moment dat ze juist slechte ervaring hebben met een site.

Verder komen vrijwel alle sites waarbij je producten uit China koopt niet heel goed uit de test dus vraag ik me alsnog af waar je dan wel betrouwbaar je Chinese producten kunt kopen? Ik weet dat hierover verschillende topics lopen alleen zijn de reacties hierop zo verschillend dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij hiermee verder kunnen helpen. Al vast bedankt voor de reacties!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14:31
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 2

Hier staan volgens mij ook wel wat ervaringen tussen met deze website

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Tja, zoveel mensen zoveel wensen en ervaringen. Antelife is net zo goed of slecht als 9/10 andere ''Chinese'' webshops. Het product krijg je gewoon opgestuurd en werkt normaal gesproken prima.

Heb je pech met het product en is het een garantie kwestie, dan verschilt het per situatie. Ten eerste kost het je geld, is de communicatie lastig/traag en je moet alweer lang wachten; dit is vaak waar en waarom de zuurpruimen beginnen met klagen. Maar goed dat is het risico van importeren en dit geldt bij elke webshop. Piet zal altijd zeggen bij shop A moet je kopen en shop B moet je echt vermijden, en Jan zal altijd shop A afkraken en B de hemel in prijzen.

Kies gewoon webshops die (veel) besproken worden in het bovenstaande geven topic en accepteer de eventuele risico's. Antelife - wat tegenwoordig van CooliCool/efox is en straks Efoxmall wordt - is gewoon betrouwbaar en heeft genoeg blije en ook genoeg minder blije klanten, door verschillende oorzaken. Bij een wat oudere pol hebben 709 iets gekocht daar en waren er 71 minder blij.

Lees de topics die hierover gaan, maak gebruik van de zoekfunctie en trek je eigen conclusie. Wat dus ook kan zijn meer betalen (of met minder genoegen nemen) en gewoon in Nederland kopen.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:20
Of een andere shop....
Contact met Banggood of Pandawill verloopt een stuk makkelijker en beter.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
We hebben een mooie topic lopen voor Chinese telefoons en de websites waar deze telefoons aangeschaft kunnen worden. Een link is al voor je neergezet in de 2e reactie.

Dit topic gaat op slot.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.