Beste mensen,
Voor mijn ouders heb ik een refurbished computertje gekocht. Hij werkt prima, maar er is één probleem. Wanneer de computer gaat slapen ontwaakt hij daar niet goed uit. In plaats van dat de computer weer aangaat reboot hij zichzelf. Nu kan ik de computer terugsturen naar de leverancier, maar misschien is het een kwestie van een driver update o.i.d. wie weet kunnen jullie mij helpen?
Dit zijn de basisgegevens van de computer:
Besturingssysteem
Windows 7 Professional 64-bit SP1
Processor
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00GHz
Wolfdale 45nm Technologie
RAM
4,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 531MHz (7-7-7-20)
Moederbord
Hewlett-Packard 3646h (XU1 PROCESSOR)
Grafisch
1705 S1 (1280x1024@60Hz)
Intel Q45/Q43 Express Chipset (HP)
Opslag
465GB SAMSUNG HD502HJ ATA Device (SATA)
Optische schijven
hp CDDVDW TS-H653T ATA Device
Geluid
High Definition Audio-apparaat
Mocht het probleem in de bios zitten weten jullie hoe ik daar dan inkom? De computer start te snel op om te zien welke toets ik moet indrukken. Mochten er drives geupdate moeten worden graag ook een linkje o.i.d. want ook dat is geen dagelijkse kost voor mij.
Thx anyway!
Voor mijn ouders heb ik een refurbished computertje gekocht. Hij werkt prima, maar er is één probleem. Wanneer de computer gaat slapen ontwaakt hij daar niet goed uit. In plaats van dat de computer weer aangaat reboot hij zichzelf. Nu kan ik de computer terugsturen naar de leverancier, maar misschien is het een kwestie van een driver update o.i.d. wie weet kunnen jullie mij helpen?
Dit zijn de basisgegevens van de computer:
Besturingssysteem
Windows 7 Professional 64-bit SP1
Processor
Intel Core 2 Duo E8400 @ 3.00GHz
Wolfdale 45nm Technologie
RAM
4,00GB Dual-Kanaal DDR3 @ 531MHz (7-7-7-20)
Moederbord
Hewlett-Packard 3646h (XU1 PROCESSOR)
Grafisch
1705 S1 (1280x1024@60Hz)
Opslag
465GB SAMSUNG HD502HJ ATA Device (SATA)
Optische schijven
hp CDDVDW TS-H653T ATA Device
Geluid
High Definition Audio-apparaat
Mocht het probleem in de bios zitten weten jullie hoe ik daar dan inkom? De computer start te snel op om te zien welke toets ik moet indrukken. Mochten er drives geupdate moeten worden graag ook een linkje o.i.d. want ook dat is geen dagelijkse kost voor mij.
Thx anyway!