Rangschikking Shops met zelfde prijs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:04
Beste iedereen die mee wil discussiëren,

Ik zeg de Honor 6 review en in de conclusie bij de prijzen viel mij wat op. Er zijn veel shops met de zelfde prijs. Tot noch toe niks raars eigenlijk, maar hoe worden die shops gerangschikt?
Ik zou bijvoorbeeld voor willen stellen dit op de shopbeoordeling te doen(Is volgens mij al zo), en indien ook het zelfde is zoals in dit voorbeeld daarna de shop met de beste leveringsvoorwaarden(24/5 of 24/7 of niet op voorraad) bovenaan te zetten.

Zie dit voorbeeld;
Ik zou dus Coolblue boven studentmobiel verwachten aangezien deze de zelfde beoordeling hebben.
Afbeeldingslocatie: http://s9.postimg.org/d8ps98evj/Pricewatch.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:26

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Als ik het goed heb is dat op basis van de shopreview-score. In het aantal sterren is het niet te zien maar aangezien het een gemiddelde is (en dat afgerond wordt op hele/halve sterren) zal er dus vast wel een verschil zijn tussen de scores.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroundBreaking
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:04
Ik verwachtte eigenlijk al wel zoiets. Wel raar dat we dan ineens wel een extra rangschikking binnen de zelfde sterren waardes zien natuurlijk.