Gegraveerde iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:12
Ik heb afgelopen week een (tweedehandse) iPad cadeau gekregen van een kennis.
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken, maar op de iPad zit een quote gegraveerd die ik graag eraf wil halen.
Manier van graveren ziet er ongeveer zo uit:
http://www.champagnegifts...t/uploads/featured_04.jpg

Weet iemand hoe je zo iets kan weghalen of winkel waar ze zo’n service aanbieden?

Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets wat gegraveerd is kan je niet weghalen, dat is het verschil met een sticker of drukwerk, er is letterlijk materiaal weggehaald. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je de ruimte eromheen ook weg graveert, dat is een beetje een oplossing als van een lelijke tattoo een zwarte vlek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37
Enige oplossing die je hebt is een hoes kopen, of een nieuwe achterkant erop (laten) zetten.
Een hoes is waarschijnlijk een goedkoper en beter idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:12
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 01:59:
Iets wat gegraveerd is kan je niet weghalen, dat is het verschil met een sticker of drukwerk, er is letterlijk materiaal weggehaald. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je de ruimte eromheen ook weg graveert, dat is een beetje een oplossing als van een lelijke tattoo een zwarte vlek maken.
Heb er zelf geen verstand van en ik kan er helaas geen foto van maken (persoonlijke boodschap), maar de quote is op precies dezelfde manier gegraveerd als in de bovenstaande foto.
Nou hoorde ik iets dat je het met heel fijn schuurpapier alsnog eraf kan halen, of word ik voor de gek gehouden :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09 23:37
SirWInsalot schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 02:02:
[...]

Heb er zelf geen verstand van en ik kan er helaas geen foto van maken (persoonlijke boodschap), maar de quote is op precies dezelfde manier gegraveerd als in de bovenstaande foto.
Nou hoorde ik iets dat je het met heel fijn schuurpapier alsnog eraf kan halen, of word ik voor de gek gehouden :P ?
zoals ze hier doen https://www.youtube.com/watch?v=OmFNpU1J3o8 , ja het kan, maar mooier wordt het er niet op (imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de achterkant gaat schuren, dan haal je de bestaande tekst er niet af, maar je schuurt alles eromheen weg zodat het weer effen wordt. Alhoewel ik zelf niet snel met schuurpapier over de achterkant van m'n ipad zou gaan kan ik me voorstellen dat als er echt schuurpapier is wat dit effect heeft dit wel kan werken.

Het punt van graveren is en blijft gewoon, er wordt niets opgezet, er wordt wat weggehaald, en dat kan je er niet weer bijtoveren door te schuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien opvullen met blanke lak ( Bijvoorbeeld motip blanke lak met een klein penseeltje ) en dan gladschuren met korrel 1000 of 1500. Zoiets kan nog het mooist worden. Al betwijfel ik dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"If duct tape doesn't fix it, you're not using enough duct tape." Het is in elk geval iets, alhoewel ik denk dat een hoes de beste oplossing is. Je gaat dit nooit mooi weg krijgen. Je kan natuurlijk wel proberen om de hele achterkant weg te laseren, dan is het weer uniform :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-09 23:55

Gorefest

serial killer.

Dat is met laser gegraveerd, schuren kan maar ik zou er gewoon een mooie sticker overheen plakken.

Google maar eens op iPad sticker http://bit.ly/1JbyUvA

[ Voor 40% gewijzigd door Gorefest op 22-01-2015 09:04 . Reden: add ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
lmgtfy linkjes zijn zóóóó 2014...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Haribo112 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:06:
lmgtfy linkjes zijn zóóóó 2014...
Idd, lmbtfy is de nieuwe trend van 2015! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee waar je dat in Nederland kan laten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-09 20:19
3 opties:

1) je laat ergens er iets overheen graveren. Beetje zoals een oude tattoo wegwerken.

2) plak er een mooie stikker overheen. Etsy en eBay staan vol van de stikker. Er zal vast wel iets bij zitten wat je mooi vind.

3) een case

[ Voor 3% gewijzigd door MenN op 26-01-2015 13:04 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Pagina: 1