Backlight bleeding rMBP late 2013

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PukeMonkey
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-03-2022
Hey tweakers,

Ben benieuwd of iemand mij advies kan geven/zijn of haar ervaring kan delen omtrent het volgende;

Vorige week is mijn rMBP scherm vervangen bij de apple store omdat de coating rond het scherm los begon te raken. Nu heb ik een gloednieuw scherm en nieuw logic board gekregen. Echter, merk ik toch wat backlight bleeding bij het nieuwe scherm; is dit normaal of zou ik even terug naar de store gaan?

Afbeeldingslocatie: http://oi59.tinypic.com/1zxjpg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug gaan, je hebt het immers laten ''repareren''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 18:21
Zo snel mogelijk terug rennen naar de winkel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royb3
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-09-2024
Ziet er niet mooi uit, ik neem aan dat er iets mis is gegaan. Heb je het alleen op maximum helderheid, of ook als die z'n helderheid automatisch aanpast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PukeMonkey
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-03-2022
Rennen wordt wat moeilijk aangezien ik uit Groningen naar Amsterdam moet, neem toch maar de trein ;) Maar heb een afspraak staan bij de genius bar voor morgenmiddag :). Dacht al dat dit niet helemaal de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speakerfreak95
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 12:34
Ik heb dit probleem ook met mijn late 2013 model, echter vonden ze het bij mij niet nodig, want ze ''zagen'' het niet.
Echter vind ik het vrij vervelend aanwezig maar ja, ik moet er maar mee om gaan, Apple is niet altijd even lief als dat je denkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-10 18:13
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Late 2013 13" rMBP (garantie verloop in 2 weken). Ik heb voor maandag een afspraak staan.

Hoe is het bij jouw (TS) opgelost?
Pagina: 1