Hallo,
Ik probeer een Toshiba satellite L , van windows 8.1 te voorzien via een USB stick, maar dat wil niet lukken. ik krijg een foutmelding:
File: \Boot\BCD
status: 0xc000000e
Nou had ik dit geintje vorig jaar ook eens met een andere satellite en heb toen in de BIOS de boot mode veranderd van UEFI naar CSM , en secure boot op disable gezet en toen werkte t , alleen nu kan ik die opties niet eens terug vinden in de BIOS
ik heb daarnet de BIOS geflashed naar de laatste versie (2.30) , maar geen optie "boot mode" of "secure boot" te vinden. Dit probleem heb ik op fora's gezien, maar geen oplossing erbij. https://aps2.toshiba-tro.de/kb0/TSB2B03F30002R01.htm
de stick heb ik getest op mn PC en die werkt gewoon. En uiteraard staat bij boot priority de stick er gewoon bij en bovenaan.
Weet iemand hoe ik windows setup gestart krijg vanaf Usb stick??
Ik probeer een Toshiba satellite L , van windows 8.1 te voorzien via een USB stick, maar dat wil niet lukken. ik krijg een foutmelding:
File: \Boot\BCD
status: 0xc000000e
Nou had ik dit geintje vorig jaar ook eens met een andere satellite en heb toen in de BIOS de boot mode veranderd van UEFI naar CSM , en secure boot op disable gezet en toen werkte t , alleen nu kan ik die opties niet eens terug vinden in de BIOS
de stick heb ik getest op mn PC en die werkt gewoon. En uiteraard staat bij boot priority de stick er gewoon bij en bovenaan.
Weet iemand hoe ik windows setup gestart krijg vanaf Usb stick??
[ Voor 12% gewijzigd door bad-karma op 14-01-2015 23:09 ]