Toon posts:

Kan mijn pc Gta 5 spelen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Zoals jullie misschien wel weten kwam Rockstar gisteren met nieuws over Gta 5 pc! Helaas is de game uitgesteld tot 24 maart wat vrij jammer is! Maar Rockstar heeft ook de specificatie's genoemd die je nodig hebt voor de game. En tot mijn verbazing vielen de minimum eisen nog wel mee.

Maar mijn vraag is: ''Kan zelfs mijn pc het aan?''. Ik weet dat mijn pc niet super goed is op het gebied van nieuwe games dus ik verwacht ook zeker niet dat ik het spel kan spelen op 60 Fps ultra (Wil het echter wel graag :D). Maar low is prima!

De specs van mijn pc zijn:
Intel core i7-3632QM 2.2 GHz (3.2 met turboboost)
6GB Ram
Nvidia Geforce GT720M 2GB
Windows 8.1
(Beeldscherm resolutie is: 1366X768)

Over het aantal Ram en de processor maak ik me niet zoveel zorgen maar het is meer de videokaart. Zoals ik net al zei: "Lagloos op low spelen is prima!''.

Hopelijk kan iemand me helpen.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Heb je zelf al gezocht? Er zijn diverse websites die precies doen wat je vraagt. Overigens is het voor GTA V wel even afwachten, de game is nog niet uit en gezien de brakke GTA IV port voor de PC durf ik niet zomaar te zeggen of je PC goed genoeg is om de game te kunnen spelen. Ik gok, als ik de specs zo lees, dat je op een laptop speelt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-10 09:30
Wie zou je dit nu al kunnen garanderen : "lagloos op low spelen"

Je kunt er wel ideeën over hebben, maar je zult het pas weten op het moment dat je de game daadwerkelijk hebt. Just give it a try op 24-03

Loopt het niet soepel, dan upgrade je de videokaart. (mits je niet, zoals degene hierboven aangeeft, op een laptop de boel wil laten draaien)

[ Voor 15% gewijzigd door Hoyden op 14-01-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoyden schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:38:

Je kunt er wel ideeën over hebben, maar je zult het pas weten op het moment dat je de game daadwerkelijk hebt.

Just give it a try op 24-03
Loopt het niet soepel, dan upgrade je de videokaart.
Nee maar ik dacht misschien kan iemand zo 1,2,3 aan de specs wel zien of dat gaat lukken. Als je aan de specs al kunt zien dat het hopeloos is hoef ik niet de moeite te nemen om het spel te kopen. toch? :P
CptChaos schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:38:
Heb je zelf al gezocht? Er zijn diverse websites die precies doen wat je vraagt. Overigens is het voor GTA V wel even afwachten, de game is nog niet uit en gezien de brakke GTA IV port voor de PC durf ik niet zomaar te zeggen of je PC goed genoeg is om de game te kunnen spelen. Ik gok, als ik de specs zo lees, dat je op een laptop speelt? :)
Ja ik had al videokaarten vergeleken op game debate.

Ik speel inderdaad op een laptop!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2015 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoyden schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:38:

Je kunt er wel ideeën over hebben, maar je zult het pas weten op het moment dat je de game daadwerkelijk hebt. Just give it a try op 24-03

Loopt het niet soepel, dan upgrade je de videokaart. (mits niet, zoals degene hierboven aangeeft, op een laptop de boel wil laten draaien)
Aangezien de TS "M" chips heeft voor zowel de CPU als GPU, ga ik ervan uit dat de TS het spel wil spelen op een laptop en wordt upgraden lastig.
EDIT:
Ik zie dat het inmiddels bevestigd is door TS. Upgrade-mogelijkheden zijn dan vrijwel nihil.
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:40:
Nee maar ik dacht misschien kan iemand zo 1,2,3 aan de specs wel zien of dat gaat lukken. Als je aan de specs al kunt zien dat het hopeloos is hoef ik niet de moeite te nemen om het spel te kopen. toch? :P
Mijn Q9550 met 8GB kreeg destijds maar bar weinig FPS uit de game geperst, terwijl ook die qua systeemeisen meer dan genoeg had voor de recommended systeemeisen, toch viel de performance tegen. Ik denk dat met GTA V niemand eigenlijk zijn vingers wil branden aan een dergelijke uitspraak.

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 14-01-2015 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:19
Ik denk het niet. Misschien met 20 fps maar niet constant 30+ fps. Maar zoals andere zeggen: je kunt het nu nog niet goed inschatten.

Maar wat jij denk ik vraagt: hoe is mijn laptop in vergelijking met de minimale systeemeisen? En dan is het antwoord: je CPU en RAM zijn goed voor de minimale eisen, maar je vid kaart is niet zo krachtig als een 4870.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 26-09 12:27
gta 5 met mijn specs ook op het hoogste te spelen op full hd

asus maximus vii impact
I5 4460 processor
8gb werkgeheugen 1600mhz
asus gtx 780

Het liefst ook nog in 3D maar dat is geen must

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

marcelmaria schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 18:46:
gta 5 met mijn specs ook op het hoogste te spelen op full hd

asus maximus vii impact
I5 4460 processor
8gb werkgeheugen 1600mhz
asus gtx 780

Het liefst ook nog in 3D maar dat is geen must
:z :?

dit is geen ''helpdesk''
daar zijn site's als ''can i run it'' voor bedoelt.. :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

En crossposten en topic hijacking is ook niet handig. ;) Ik heb althans ook erop gereageerd in marcelmaria in "Vraagje over specs GTA 5"

[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 14-01-2015 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06-10 06:41

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jongens bedankt voor jullie hulp! ik heb genoeg informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:19

BM

Moderator Spielerij
Volgende keer eerst zelf even alles op een rijtje zetten dan ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.