Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goedkope gamelaptop (700 euro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ga op het internet surfen en een beetje mee gamen (denk maar aan DayZ bijvoorbeeld), beats maken en films checken.

Wat is je budget?
Budget is rond 700 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Bijna nooit.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik wil het liefst een 17.3 inch scherm (voorkeur gaat naar HD)
Een i5 processor
Een redelijke grafische kaart
Liefst 8GB ram
accuduur doet er niet echt toe, zelfde geldt voor de bouw van de laptop (grootte, breedte etc,)

Verwijderd

Een "goede" gamelaptop voor 700 euro? Succes!

Een laptop waar je een spelletje op kunt doen voor 700 euro? .

pricewatch: Asus R751LN-T4022H

tadaa

Er word op tweakers wat eigen inzet verwacht. Begin daar eerst eens mee. Wat heb je zelf al gevonden?

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij staat er toch echt een goedkope gamelaptop voor 700.

Toch bedankt.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:24

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:31:
Volgens mij staat er toch echt een goedkope gamelaptop voor 700.
Toch bedankt.
... En je verwacht dat wij je nog willen helpen?

Punt is, je kan gewoon geen goeie gamelaptop krijgen voor dat geld. Als je een beetje deftig wil gamen, bouw dan een desktop. Anders moet je wat doorsparen.

En wat Daniel bedoelde is dat je zelf met een voorstel moet komen. Dat zijn de regels hier op Tweakers.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik een fout verbeter kan ik geen hulp meer verwachten?

Maar goed, ff on-topic:
Ik had zelf al de hp pavilion 17 f035 gevonden, de specs van die laptop zien er ook goed uit. Wat denken jullie ervan?

Oh en die Asus r... is overal uitverkocht, jammer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 19:39:
Omdat ik een fout verbeter kan ik geen hulp meer verwachten?

Maar goed, ff on-topic:
Ik had zelf al de hp pavilion 17 f035 gevonden, de specs van die laptop zien er ook goed uit. Wat denken jullie ervan?

Oh en die Asus r... is overal uitverkocht, jammer.
Je verbetert geen fout , je leest niet goed. Het verschil tussen een game laptop en een laptop waar je een spelletje op kunt doen is hemelsbreed.

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 28-11 16:23

filthy rich

löp wa los

Bij gamen denk ik altijd vaak aan een GTX kaart en dan zit je meestal al op een laptop van rond de 1000 euro of meer. Maar het ligt er dan maar net aan hoe serieus jij het gamen neemt en welke games je speelt.

en aans löpt wa vast

Verwijderd

Topicstarter
filthy rich schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 21:43:
Bij gamen denk ik altijd vaak aan een GTX kaart en dan zit je meestal al op een laptop van rond de 1000 euro of meer. Maar het ligt er dan maar net aan hoe serieus jij het gamen neemt en welke games je speelt.
Nja iig geen battlefield 4 of gta 5, een beetje in de trend van Dayz standalone en cs global offensive. Lukt dat wel met de volgende specs van de hp pavilion 17 035f:

Nvidia geforce 840m
Intel core i5 4210 u
8gb ram

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 22:13:
[...]

Nja iig geen battlefield 4 of gta 5, een beetje in de trend van Dayz standalone en cs global offensive. Lukt dat wel met de volgende specs van de hp pavilion 17 035f:

Nvidia geforce 840m
Intel core i5 4210 u
8gb ram
Die specs heb je voor 700-750 euro. Daar kun je een redelijk spelletje mee spelen, maar verwacht er geen wonderen van.
Voor 200 euro meer heb je een volwaardige i5 of zelfs i7 met een 850M gpu. Dat is uiteraard beter om mee te gamen, net wat jij wilt uitgeven.
Pagina: 1