Philips SHB 7000 bluetooth headset

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 649328

Topicstarter
Goedendag,

Ik heb onlangs een Bluetooth headset gekocht van Philips.
De SHB 7000.

Met enige moeite wist mijn LG G2 telefoon hem te vinden en te koppelen, werkt prima.

Nu probeer ik dat met de Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Maar hoe vaak ik ook scan, helemaal niets
Idem met de telefoon van mijn vrouw de Samsung S2, ook scannen, maar geen koptelefoon te zien.

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen.
Op de headset moet ik een knop indrukken, vervolgens zie ik een blauwe led knipperen, en dan zou je een verbinding moeten kunnen maken.

Herstarten van beide apparaten heeft geen effect, uitschakelen wifi op beide apparaten heeft geen effect.
Uitzetten router, ook geen effect. Dus als er een wifi signaal zou moeten storen, dan is het niet die van mij.

Mocht iemand de oplossing hebben, dan graag. Nu ben ik toch weer gedeeltelijk op een kabel aangewezen. Deze optie is gelukkig ook nog aanwezig.

Groeten,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:10
Is het niet zo dat wanneer de koptelefoon paired is met een apparaat, dat ze dan niet meer vindbaar is voor anderen.

Wat als je Bluetooth op de LG uitschakelt en de koptelefoon dus niet meer paired is met een apparaat, dan nogsteeds onvindbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 649328

Topicstarter
Heb het euvel kunnen vinden. Om de koptelefoon te kunnen pairen moet je de knop op de koptelefoon ingedrukt houden. Eerst gaat hij dan blauw knipperen, maar dan moet je hem nog iets langer vasthouden, dan gaat hij blauw en wit knipperen. Nu wordt hij wel gezien door de andere devices.
Is een wat onduidelijke werking, die ik pas op internet in een uitgebreidere omschrijving vond.

Doet het nu dus op alle devices.

Bedankt voor je reactie.