Goedendag,
Ik heb een aantal jaar geleden dit systeem gekocht:
Omschrijving Aantal Prijs p.s. Subtotaal
Cooler Master CM 690 II Zwart, Geen Voeding
Revoltec Fan Airguard 140 Mm, 1200 Rpm, Zwart x 3
Samsung SH-S223C/BEBE S-ATA, Bulk, Zwart
MSI X58A-GD65
Corsair XMS3 6 GB, PC3-12800, 1600 MHz, 8, Non-ECC, Kit Of 3
Intel Core I7 950 3.06 Ghz, Boxed, Excl. Videochip, Quad Core
Scythe Mugen 2 Rev.B
XFX Radeon HD 6870 1024 MB
Samsung Spinpoint F4 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Salland Assemblage Desktop + 3 Jaar Garantie
Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt, 20+24 Pins
Nu heb ik de laatste maanden wat probleempjes, hij hangt vaak vast waarbij ctrl+alt+del en andere commands niet werken. De Pc moet dan handmatig uitgezet worden. Ook valt de PC regelmatig uit en start daarna weer op, als een soort beveiliging denk ik (wanneer de pc dan weer aangaat krijg ik een melding ''Windows has recovered after an unexpected shutdown''). Echter gebeurde dit eerst alleen bij games, maar nu ook wel eens bij Youtube.
Ik heb het idee dat mijn videokaart kapot is of in ieder geval niet dusdanig goed meer werkt, zonder belasting en met een fanspeed van 30% is de kaart al 60graden.
Wat ik mij dus afvraag is hoe ik dit systeem het beste kan upgraden en of alleen een videokaart volstaat.
Mijn budget voor een GPU ligt tussen de 100 en de 250 euro (Wil graag beste value for money ook al is de kaart misschien ietwat minder snel)
Mocht er nog een andere essentiele upgrade nodig zijn dan ben ik bereid een totaal van 300 uit te geven.
Alvast bedankt!!!
Ik heb een aantal jaar geleden dit systeem gekocht:
Omschrijving Aantal Prijs p.s. Subtotaal
Cooler Master CM 690 II Zwart, Geen Voeding
Revoltec Fan Airguard 140 Mm, 1200 Rpm, Zwart x 3
Samsung SH-S223C/BEBE S-ATA, Bulk, Zwart
MSI X58A-GD65
Corsair XMS3 6 GB, PC3-12800, 1600 MHz, 8, Non-ECC, Kit Of 3
Intel Core I7 950 3.06 Ghz, Boxed, Excl. Videochip, Quad Core
Scythe Mugen 2 Rev.B
XFX Radeon HD 6870 1024 MB
Samsung Spinpoint F4 320 GB, 7200 Rpm, 16 MB, S-ATA II/300
Salland Assemblage Desktop + 3 Jaar Garantie
Cooler Master Silent Pro M850 850 Watt, 20+24 Pins
Nu heb ik de laatste maanden wat probleempjes, hij hangt vaak vast waarbij ctrl+alt+del en andere commands niet werken. De Pc moet dan handmatig uitgezet worden. Ook valt de PC regelmatig uit en start daarna weer op, als een soort beveiliging denk ik (wanneer de pc dan weer aangaat krijg ik een melding ''Windows has recovered after an unexpected shutdown''). Echter gebeurde dit eerst alleen bij games, maar nu ook wel eens bij Youtube.
Ik heb het idee dat mijn videokaart kapot is of in ieder geval niet dusdanig goed meer werkt, zonder belasting en met een fanspeed van 30% is de kaart al 60graden.
Wat ik mij dus afvraag is hoe ik dit systeem het beste kan upgraden en of alleen een videokaart volstaat.
Mijn budget voor een GPU ligt tussen de 100 en de 250 euro (Wil graag beste value for money ook al is de kaart misschien ietwat minder snel)
Mocht er nog een andere essentiele upgrade nodig zijn dan ben ik bereid een totaal van 300 uit te geven.
Alvast bedankt!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Rumovic op 14-01-2015 16:46 . Reden: Wat informatie vergeten ]