Troll??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Topicstarter
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=312026

Dit is toch geen troll? Misschien dat iemand het idee heeft dat ik DDR helemaal de grond in zit te boren of zo, maar dan leest ie toch echt niet goed. :?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar hebben we het over:

=Tec=RuP S zegt:
Dat ben ik helemaal met je eens, ik heb twee identieke systemen naast elkaar gehad (Athlon 1200 266), de 1 met en de ander zonder PC2100 DDR. In dagelijks gebruik vind ik het verschil nihil. Ik denk dat je misschien met gewone applicaties en spellen MAXIMAAL 10% winst hebt. Ok, we zijn tweakers, maar ik vind het toch ietwat overtrokken. In ieder geval niet spectaculair.
Jouw antwoord:
Ja precies. Kijk, het invoeren van een nieuw geheugentype brengt nogal wat werk met zich mee. En geld natuurlijk. Maar als je als die moeite doet en uiteindelijk maar vrijwel niets merkt.. Tja.. Je kunt dan wel denken "Ja, mijn geheugen is nieuw.. wauw".. Je schiet er alleen niets mee op..
Als je dan toch een nieuw geheugen invoert, doe het dan direct goed. Zodat je niet direct weer met iets anders hoeft te komen. Maar het is nog onzeker hoe het zal gaan..
Mijn analyse:

In het licht van de post waar jij op reageert is ie in mijn ogen niet zo trollerig, echter veel meer dan je voorganger zeg je niet, je bent het (zoals ik hem lees) met hem eens.

Mijn oordeel:

+1 Ondergewaardeerd (heb ik ook uitgedeeld)

Mijn maximale score voorstel:
1