Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Een gaming pc waarom in iedergeval alles draait komende paar jaar op goede fps. Tevens speel ik vooral strategy games van Paradox (dus EU4 en crusader kings 2) deze vergen meer rekenkracht dan een geweldige grafische kaart, lijkt mij zo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik was aan het hopen dat ik onder de 1000 euro zou blijven, dus rond de 800 of 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
-Corsair Enthusiast TX650 V2
- 2x elpida 2gb 2rx8 pc3-8500u-7-10-bp RAM geheugen
Dit zijn de componenten die ik zou kunnen hergebruiken uit mijn pc van nu.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik me vooral afvraag is of mijn moederbord wat ik heb uitgekozen een fijne is en wat je nodig hebt om de games zo als EU4 en crusader kings 2 lekker vloeiend te laten lopen, ook tegen het eind van de game aangezien ze dan vaak erg langzaam lopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst zou ik hem niet willen upgrade voor de komende 3 jaar, wat ik me ook afvraag is of ik dan niet beter een intel i7 moet kopen, voor de toekomst
Ga je overklokken?
nee ik doe niet aan overklokken dus daar hoef je niet aan te denken.
En dan hier een lijstje van dingen die ik al had uitgezocht, plus 2 componenten die ik al heb (aangeduid met 0 euro kostend)
Alvast bedankt aan mensen die reageren.
Een gaming pc waarom in iedergeval alles draait komende paar jaar op goede fps. Tevens speel ik vooral strategy games van Paradox (dus EU4 en crusader kings 2) deze vergen meer rekenkracht dan een geweldige grafische kaart, lijkt mij zo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik was aan het hopen dat ik onder de 1000 euro zou blijven, dus rond de 800 of 900 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB
-Corsair Enthusiast TX650 V2
- 2x elpida 2gb 2rx8 pc3-8500u-7-10-bp RAM geheugen
Dit zijn de componenten die ik zou kunnen hergebruiken uit mijn pc van nu.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat ik me vooral afvraag is of mijn moederbord wat ik heb uitgekozen een fijne is en wat je nodig hebt om de games zo als EU4 en crusader kings 2 lekker vloeiend te laten lopen, ook tegen het eind van de game aangezien ze dan vaak erg langzaam lopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst zou ik hem niet willen upgrade voor de komende 3 jaar, wat ik me ook afvraag is of ik dan niet beter een intel i7 moet kopen, voor de toekomst
Ga je overklokken?
nee ik doe niet aan overklokken dus daar hoef je niet aan te denken.
En dan hier een lijstje van dingen die ik al had uitgezocht, plus 2 componenten die ik al heb (aangeduid met 0 euro kostend)
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 369,95 | € 369,95 |
| 1 | Samsung Spinpoint F1 HD103UJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Corsair Enthusiast TX650 V2 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 804,75 | |
Alvast bedankt aan mensen die reageren.