Windows 8.1 upgrade geen Miracast?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-10 16:18
Kunnen mensen hier bevestigen dat een upgrade van Windows 8.1 geen Miracast ondersteunt?

Als ik naar apparaten en projecteren ga krijg ik geen optie om een draadloos beeldscherm toe te voegen.

Ik heb na nodig google werk van alles geprobeerd, maar krijg het met geen mogelijkheid aan de praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-10 20:51

Audione0

Strijdt der titanen

Antwoorden op vragen die hier op tweakers gesteld worden betreft miracast blijven schaars :X Ik heb ook al een paar vragen gesteld betreft dit onderwerp, ook hier blijft het akelig stil. Zie hier: Miracast en Gamestreaming

Even mijn alu hoedje opzetten hur... :) Net of miracast niet mag bestaan omdat het een vrij goedkope manier van streamen is.

Ik zou mijn games willen streamen naar mijn tv, zodat ik lekker lui op de bank mijn pc games met xbox controller kan spelen zonder dat ik heel mijn pc moet verslepen :) Ook dit krijg ik niet voor elkaar.

Ik ga binnenkort dit eens aanschaffen, misschien dat het dan werkt?
http://www.alternate.nl/M...duct/1181601?event=search

[ Voor 3% gewijzigd door Audione0 op 04-02-2015 13:49 ]

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamadingdong
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10 22:42
Voor Miracast ondersteuning heb je hardware nodig die dit ondersteund. Het betreft hier de videokaart en de wlan kaart. Ook moet je de laatste drivers hebben die ondersteuning mogelijk maken. Zoek even op internet om meer te weten te komen over jouw hardware en de ondersteuning voor miracast.