Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Bonzai
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Ik ben rond aan het kijken voor een nieuwe tv en een beetje de topics gelezen hier op het forum / hardware.info en reviews op kieskeurig.
Wat ik zoek is een 55" of 60" tv maximaal 1500 euro voor hoofdzakelijk ps3 / xbox360 en films op te kijken, internet heb ik de pc voor.
Als ik het goed heb is Sony het beste voor console gaming ivm lage inputlag maar weet niet of dat nu echt zoveel verschil maakt want shooters speel ik dan weer eerder op de pc dan console.
We zitten ongeveer 3 - 3.5m van de tv dus twijfel of uhd wel interessant is aangezien zit afstand en beperkte aanbod (heb netflix)
tv's die ik naar aan het kijken was zijn:
55"
LG 55UB850V
Sony KDL55W828B
60"
Sony KDL-60W855B / Sony KDL-60W605B

If Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around darkened rooms munching magic pills, listening to repetitive electronic music

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De Sony W828B is inderdaad wel een interessant model door de lage input lag. Als alternatief zou ik je ook nog de Panasonic TX-55AS640E en Samsung UE55H6400AW willen voorstellen. Vooral de Panasonic is in mijn ogen een erg goede tv voor dat geld. Komt ook goed uit de reviews. En dan bedoel ik niet die van Kieskeurig maar van sites waar men wel weet waar men het over heeft. :+

Ik verplaats je topic ook nog even naar CEA aangezien dit aankoopadvies betreft.