Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hebben hier meer mensen van een uitroepteken bij het wifi icoontje last? En ook bij de verbinding van mijn provider? Stoor me er aan en het internet en google werkt trager als eerst. En ik heb nog een vraag, kun je je telefoon ook nog terug updaten naar Android 4? Zoja hoe werkt dit dan?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 20:03
Uitroepteken betekend dat je geen data verbinding aan hebt, als je op 3G/4G zit of op wifi, is de uitroepteken weg.

Verder, ja je kan terug naar Android 4, echter ben je alle data kwijt dus back-up maken, nee daar heb je geen software voor tenzij je een root hebt.

Hoe downgrade je? Download Wugfresh Nexus Root Toolkit, en zoek op Google naar een stappenplan (dit is de simpelste manier, verprutsen kan haast niet) zo kom je terug naar de gewenste versie.

Pff

(Dus, dit keer geen linkjes, mensen nemen de moeite niet om even bij de nexus 5 of android 5.0 topic te kijken, zucht)

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Het is de bedoeling dat je eerst op het forum of Google gaat kijken naar soort gelijke problemen voordat je een topic opent. Daarnaast moet je aangeven wat je zelf al gevonden hebt en wat je al geprobeerd hebt. Dit is forum is geen helpdesk.

Probeer het nogmaals in het algemene Nexus 5 topic. Hier gaat een slotje op.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.